ימי הסגר: המפגש המרגש בין הבת מברלין לאם בת ה-99 מחולון

איילת צדוק כמעט התייאשה מהניסיונות להיכנס לישראל עד שהגיעה עזרה לא צפויה

פורסם בתאריך: 4.10.20 19:10

אחרי שכמעט התאיישה, הצליחה איילת צדוק המתגוררת בברלין, לפגוש את אמה, בת ה-99 מחולון.

לקראת חגי תשרי החליטה צדוק לטוס לישראל ולהתארח בארץ אצל אמה. אלא שבעקבות התפשטות הקורונה גילתה צדוק שהכניסה לישראל דורשת אישורים רבים וביורוקרטיה שהקשו על קיום המפגש. "פניתי לשגרירות ישראל בברלין והם נתנו לי רשימת מסמכים על מנת להעביר למשרד הפנים הישראלי לצורך אישור", היא מספרת, "לאחר שמועד הטיסה התקרב, התבקשתי שוב לשלוח את כל המסמכים, והפעם בתוספת תיעוד רפואי מרופא המשפחה של אמה שלי. שלחתי את הטפסים לשגרירות ולתדהמתי קיבלתי מענה שזה לא מה שהתכוונו, אני כבר לא הבנתי מה הם רוצים".

 

מועד הטיסה שהזמינה איילת חלף והיא הייתה בטוחה שלא תוכל להגיע לישראל ולפגוש את אמה. אך למזלה הגיעה תפנית בסיפור מכיוונו של חבר מועצת העיר חולון, מיקאל בוזגלו. "סיפרתי למייקאל בוזגלו מה קרה לי והוא עזב הכל וערך בירורים מול כל הגורמים. הוא אפילו נסע בעצמו למרפאה והוציא את האישורים הנדרשים ושלח לי אותם. לאחר מכן העבירתי את המסמכים לשגרירות. תוך זמן קצר הגיעה הבשורה: יש אישור. בהודיה עצומה לבורא עולם ולמייקאל קניתי כרטיס טיסה לישראל", אומרת איילת בהתרגשות.

איילת, נחתה בארץ וקיבלה הפתעה בשדה התעופה. בוזגלו המתין לה והסיע אותה לאמה שבחולון, למפגש המשפחתי המרגש. "הסיפור נגע לליבי ועשיתי ככל שביכולתי לסייע בביורוקרטיה המתישה", סיכם מייקאל.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר