מיליוני שקלים הושקעו במתחם בריאות וכושר חדש בחולון שעכשיו עומד ריק

מור אלימלך ובן ארביב מחולון שהקימו בחולון מתחם הבריאות והכושר ענק במבנה ישן בסוקולוב, מנסים לשרוד: "לקחנו בניין שהיה פח אשפה והפכנו אותו למלון בוטיק. עצוב מאוד שהכול עומד ריק"

פורסם בתאריך: 16.10.20 10:29

שני תושבי חולון, מור אלימלך, בן ה-31 ובן ארביב, בן ה-33, אשר עוסקים בקואוצ'ינג, רצו בסך הכול להגשים חלום כשפתחו את מתחם הג'איה בעיר. מדובר במועדון שמשלב מודל של בריאות וכושר תחת מעטפת הוליסטית. במיזם הושקעו חמישה מיליון שקלים וכעת הם מתמודדים עם משבר הקורונה שטרף את הקלפים.

מתחם הג'איה מספק למבקרים החל מסדנאות של כושר ועד אימונים אישיים. ל"השקמה חולון" מספרים השניים, "לקחנו את המודל הזה מאירופה וארצות הברית. החזון הוא שיהיה בניין שלם שמספק מעטפת הוליסטית גם לנפגש וגם לבריאות וכושר".

כבר בחודש מרץ השנה, המקום היה צריך להיפתח, אלא שהדברים השתנו באופן דרמטי. כשהכול כבר היה מוכן, רגע לפני גזירת הסרט בטקס הפתיחה הגיעה לישראל מגפת הקורונה במלא עוצמתה ועימה הסגר הראשון. בעקבות כך, נדחה מועד הפתיחה שוב ושוב והמקום החל לספוג הפסדים. בנוסף, הסגר השני המשיך להרחיק עוד יותר את מועד הפתיחה וכעת לא ברור מתי יקרה.



מהיכן נולד הרעיון להקים את המיזם?

"אני מאוד מחובר לאנשים ואני רוצה לעזור ולקדם אנשים במקביל לעיסוק הרגיל שלי בקואוצ'ינג", מספר ארביב, "ישבתי באיזה קורס במדריד והייתה לי הארה איך ומה אני רוצה לעשות ופשוט החלטתי לאמץ את המודל הזה. מיד סיפרתי על כך למור ושקדנו יחד על הרעיון לפתוח את העסק. במשך קרוב לשנתיים גייסנו הון".

מועדון הבריאות והכושר, אשר הוקם בתוך חללים ריקים של מבנה ישן ברחוב סוקולוב, הלך ותפס לו צורה חדשה. המודל העסקי שלו נשען על רכישת מינויים קבועים. במקום אמורות לפעול סדנאות לאימון כושר בקבוצות ובאופן אישי לגברים ולנשים בתוך חללים סגורים ובגג הפתוח. זאת לצד מתחם ג'קוזי מפנק.

איך אתם מתמודדים עם משבר הקורונה?

"יש חששות מאוד רציניים עכשיו", מספרים השניים, "השקענו במקום מיליוני שקלים. לקחנו בניין שהיה פח אשפה והפכנו אותו למלון בוטיק. עצוב מאוד שהכול עומד ריק. כמעט שמונה חודשים שאנחנו מוציאים כסף מדי חודש כדי לעמוד בהוצאות. אנחנו ממש מוציאים כסף מהכיסים שלנו ומנסים לשרוד את זה".

ברגע שיהיה ניתן לקבל קהל, מסבירים השניים, הם יוכלו להתחיל למכור מנויים, אך עוד לא ברור מתי זה יקרה. "כרגע אנחנו מנסים להשאיר את הראש בקושי רב מעל המים כדי שלא נטבע. כולנו במצב של אי ודאות ואנחנו לא מקבלים תשובות מהרשויות. הדאגה על עתיד המקום והמצב הכלכלי שלנו כל הזמן נמצאת", הם מדגישים.

אלימלך וארביב מוסיפים כי רוב הצוות שהיה אמור לעבוד במקום נמצא בחל"ת, פרט לשני עובדים שככל הנראה גם הם ייאלצו לצאת לחל"ת בקרוב. "הקמנו צוות מוכן ומוכשר אבל כרגע יש לנו עובדים שמעבר לניקיון, אין להם מה לעשות. כנראה שגם הם ייצאו אם לא נפתח בקרוב", הם מסכמים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר