רחוב סוקולוב: העסקים סגורים והחשבונות נערמים I צפו:

הסגר השני ריסק לא מעט בעלי עסקים. כך נראה סיור ברחוב סוקולוב בחולון:

פורסם בתאריך: 14.10.20 13:35

עסקים סגורים וחשבונות נערמים על הרצפה: כך נראה רחוב סוקולוב בימים אלה מאז החל הסגר השני. כ-80 מהחנויות ברחוב סגורות מאז שהחל הסגר, כאשר החובות נערמים לצד ההפסדים הקשים.

הבוקר (רביעי) סייר ברחוב עו"ד רועי כהן, נשיא להב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל). בזמן הסיור הוא עבר בסמוך לחנות הבגדים "אופנת השלום" הוותיקה, המושבתת כתוצאה מהסגר כאשר תחת הדלת ממשיכים להיערם החשבונות – המחשה למצב הקשה שאיתו מתמודדים בעלי עסקים רבים בעקבות משבר הקורונה.



חנות "אופנת השלום" פועלת בחולון כבר 40 שנה ונחשבת למקום מיתולוגי בעיר. משבר הקורונה פגע גם בה אנושות, כפי שפגע בעסקים רבים ברחוב סוקולוב. לא מעט עסקים שנאבקו בשנים האחרונות כדי לשרוד ברחוב שהלך ודעך, לא יתגברו על המשבר.

"עברתי שם ועשיתי סרטון מהלב אחרי שראיתי את החשבונות. זהו פרצופה של המדינה. אפס הכנסות עם מאה הוצאות", מסביר עו"ד כהן, "גדלתי עם החנות הזו. 'אופנת השלום' היא חנות ידועה בעיר ואתה רואה עם מה מתמודד בעל עסק סגור".

עו"ד כהן מוסיף כי המצב כעת ברחוב סוקולוב קשה עוד יותר, כאשר עסקים רבים נאלצו לסגור ואחרים שעוד נותרו פעילים, מנסים לשרוד באמצעות דרכים יצירתיות. "משתמשים בכל מיני פתרונות בחנויות", אומר עו"ד כהן, "יש חנויות שבהן, למשל, מציבים ירקות מקדימה כאשר מאחור נמכרים פרטי אופנה. כואב הלב. בעלי העסקים עושים את כל הצעדים האלה מייאוש, כדי לחיות או לחדול. הממשלה צריכה להתעורר ולתת להם פתרונות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. די שקרנים....

    מספיק להגיד שמשבר הקורונה גרם לכל הבעיות ובגללו עסקים סוגרים המדינה סגורה כיוון שבתיחלת המשבר שיחקו פוליטיקה במקום לסגור טיסות מארהב ואחכ בגלל פוליטיקה הקימו ממשלת קורונה שלא תפקדה על הקורונה בכלל רק חילקו תיקים ודאגו לכיס אז חלאס לשקר לנו אנחנו לא טיפשים…

  2. קובי

    לאף אחד בעירייה לא אכפת ממרכז העיר. כולם בורחים מרחוב
    סוקולוב ובצדק .בית העלמין יותר תוסס מהרחוב הזה
    אין בחולון תו תושב לכן אין שם חניה .לצעירים אין מה לחפש
    שם כי אין כלום ושום דבר .יש ברחוב הזה מלא פונטציאל שלא ממומש בשום צורה שהיא. בהשוואה לבת ים וראשלצ רואים
    שבעיריית חולון שמים קצוץ על בתי עסק ומרכז העיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר