מחאת הספרים: "הם רוצים שאנשים יתאבדו?"

גם הספר ניסו אשכנזי מחולון מצטרף למאבק על הזכות להתפרנס

פורסם בתאריך: 14.10.20 16:38

מאות ספרים ברחבי הארץ פתחו היום (רביעי) את מספרותיהם למשך שעתיים כאות מחאה על הגבלות הסגר שמונעות מהם את האפשרות להתפרנס. אחד מהם הוא מעצב השיער המוכר מחולון, ניסו אשכנזי, בן 46 ואב לשלושה ילדים, שפתח היום את המספרה שלו ברחוב מזא"ה.



"מעל 20 שנה אני משלם מיסים למדינה ובתקופה הזו הם זורקים לנו 600 שקל כאילו זה לעג לרש", אומר אשכנזי,  "זה לא מספיק לכלום. אני ממש שוקל לפתוח את המספרה ביום ראשון הקרוב ולקבל לקוחות למען הצדק האמיתי. בממשלה לא מבינים אותנו וכל החלטה שמתקבלת היא חסרת היגיון. אז שיבואו הפקחים והשוטרים ומצידי גם ראש הממשלה. להמשיך ככה זה בלתי אפשרי".

למעשה אתה בעצם חודש בלי עבודה. זה לא הרבה זמן בסך הכל.

"לזה תוסיף את כל התקופה של הסגר הראשון שנכפה עלינו. חודש וחצי בלי עבודה. באמצע גם הייתי פעמיים בבידוד בגלל לקוחות שהיו חולים מאומתים. אני בן 46 עם שלושה ילדים והבריאות של המשפחה שלי חשובה לי מאוד. ברגע שהתקשרו אליי ממשרד הבריאות, קיפלתי וסגרתי, וכל דבר כזה הוא הפסד כספי. לך תמצא מי יפצה אותך על הדבר הזה".

ואיך אתה מסתדר כלכלית?

"המצב גרוע, כל הזמן פותחים עוד תכנית חיסכון כדי להמשיך להתגלגל. מה הם רוצים שבעלי עסקים יקפצו ויתאבדו? אם הם לא יתעשתו על עצמם האזרחים יעשו מה שהם רוצים וזה קרוב מאוד".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר