הגינה הציבורית הוותיקה בחולון: הזנחה ועקיצות יתושים I צפו:

עיריית חולון: "מדובר בגינה קטנה ופעילה שאכן זקוקה לשיפוץ ולפיכך תיכנס לתוכנית העבודה של אגף גנים ונוף לשנת 2021"

פורסם בתאריך: 15.10.20 15:30

בצמוד לרחוב ברץ בחולון ממוקמת גינה ציבורית ותיקה, שמשרתת את תושבי הרחובות הסמוכים בשכונת נאות רחל.

לטענת דיירים שמתגוררים בסמוך לגינה שכבר קיימת עשרות שנים, הפכה למאוד מוזנחת, העצים והשיחים בגינה לא עוברים גיזום ועקב כך הרצפה מתמלאת בעלים ולכלוך. כמו כן, מתלוננים התושבים על כך שהילדים השוהים בגינה חוזרים עם עקיצות יתושים.



בשבועות האחרונים היוותה הגינה מוקד מרכזי עבור ילדי השכונה וזאת עקב הסגר. שירן אשר מתגוררת במקום מספרת כי המצב בגינה הפך להיות קשה בגלל היתושים וכי בנה החל לקבל עקיצות בכל גופו. "אתה לא יכול להיות שם", היא אומרת, "ישבנו אני והבן. הוא פתאום התחיל להתגרד. בסוף עלינו הביתה כי לא יכולנו לסבול את זה וכל הגוף שלו תמלא בפריחה".

כך צילמה תושבת העיר את הגינה הציבורית:

"אין פה באזור גינות", היא מוסיפה. "יש פה את הגינה של ברץ שהיא מוזנחת ולא מטופלת.
מעבר לזה, יש בה מלא יתושים והילדים נעקצים. זה לא נעים אין לנו באזור הזה גינה נורמלית. במקום עושים פרויקטים של תמ"א וגרות כאן הרבה משפחות עם ילדים. מגיע להן שיהיה להם מקום שבו יוכלו לשהות". היא מוסיפה נעשו כמה פניות למוקד העירייה על מנת שזה יטפל המפגעים ואולם הם לא טופלו.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בגינה קטנה ופעילה שאכן זקוקה לשיפוץ ולפיכך תיכנס לתוכנית העבודה של אגף גנים ונוף לשנת 2021. בכל מקרה, אין קשר בין שיחים ליתושים והשיחים גזומים. בעקבות הפנייה ישלח אגף שפ"ע מדבירים לבדיקה ולריסוס".

עוד נמסר כי "הגינה נבדקה היום ולא נמצאה מלוכלכת. עלי שלכת הם חלק בלתי נפרד מהגן בתקופת הסתיו ופעם בשבוע הגן עובר שטיפה. הפיקוח העירוני יגביר את האכיפה במקום בכל מה שקשור לאי איסוף צואת כלבים. יצוין, כי לפני שנתיים בוצע מקצה שיפורים בגינה שכלל החלפת מתקני משחק לחדשים, התקנת דשא סינתטי בטיחותי, החלפת כל ריהוט הגן לחדש כולל אשפתונים וברזייה חדשה ונשתלו מדשאות  במקום שיחיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. :(

    ככה נראים רוב הגנים בראשון לציון מזרח , ומה עונים לנו כלום. וראשון לציון היא עיר עשירה מאד ואת אזור המזרח מזניחים לא משנה שעל חודשים משלמים מעל 1000 שקלים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר