התלמידים עם לקויות למידה חזרו לבית הספר – ההורים פחות מרוצים

בתיכון אילון למדו כ-100 תלמידים למרות הסגר בכפוף להחלטת משרד החינוך, אלא שההורים מעדיפים למידה מרחוק

פורסם בתאריך: 15.10.20 16:54

כ-100 תלמידים בכיתות שח"ר בתיכון אילון החלו את לימודיהם השבוע. זאת, בכיפוף להחלטת משרד החינוך, אולם הורים רבים מותחים ביקורת על המהלך ודורשים מההנהלה שתספק למידה מקוונת. כיתות שח"ר מורכבות מכיתות מב"ר ואתג"ר שמיועדות לתלמידים בעלי לקויות למידה. בכל כיתה כזו לומדת כמות קטנה של תלמידים ביחס לכיתה רגילה, אשר נעה בין 20-25 תלמידים. בתיכון אילון קיימות שלוש כיתות מב"ר ושלוש כיתות אתג"ר – כיתה בכל שכבה, אשר יחד מכילות 100 תלמידים בסך הכול.



בשעה שהממשלה עדיין דנה בפתיחת הסגר וחזרתם של גני הילדים בשבוע הבא, כיתות שח"ר בתיכון אילון החלו את לימודיהן השבוע, זאת בכפוף להחלטת משרד החינוך. הלמידה בכיתות נעשית בחלוקה לקפסולות. אך יחד עם זאת, לא כולם מרוצים מהחזרה המהירה ללימודים בבית הספר. ל"השקמה חולון" נודע כי הורים רבים החליטו שלא לשלוח את ילדיהם אל הלימודים בתיכון אילון, זאת מחשש להדבקה מקורונה. הורים רבים זעמו וטענו כי ההנהלה החליטה להחזיר את הלימודים ללא התייעצות עמם. כמו כן מבקרים ההורים את ההחלטה שלא לקיים לימודים מקוונים דרך הרשת.

"אף אחד לא שיתף את ההורים. אנחנו מחוסרי ברירה כי כרגע המשמעות היא שהתלמידים חייבים להגיע ללימודים בבית הספר. מדובר במאה תלמידים בערך שמחולקים לשש כיתות", אומרת אם לאחד מהם, "למרות שהכיתות חולקו לקפסולות, בהפסקות לא שומרים שם על מרחק. הבן שלי כבר היה בבידוד בגלל חשש לקורונה בשנה שעברה. אני ועוד הורים אחרים לא מוכנים שיחייבו את הילדים שלנו להגיע אל בית הספר במצב הזה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ההחלטה לפתוח את כיתות אגף שח"ר הייתה של משרד החינוך. האגף לחינוך על יסודי מברך החלטה זו ומבין את קבלתה. תלמידי אגף שח"ר זקוקים למפגש פיזי עם מורי הכיתה כדי להצליח לרכוש ידע ומיומנויות. המטרה לתת מענה לימודי ויחד עם זאת גם מענה רגשי לתלמידים. צוות אילון מגלה אחריות ומקצועיות ויודע כיצד לקיים למידה משמעותית ולגלות רגישות לצורכי התלמיד. בזמן הלמידה מקפידים על הכללים של שמירת מרחק ומסכות".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בית הספר פועל על פי הנחיות משרד החינוך. כיתות מב"ר ואתגר מקבלות את המענה החינוכי הטוב ביותר במסגרת בית הספר ולכן גם הם הוחרגו משאר התלמידים. הנהלת בית הספר שומרת על כל ההנחיות ומצפה מתלמידים בכתות י"א וי"ב שיקפידו על מסכות וריחוק בהפסקות גם אם אין מורים בכל רגע נתון."



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר