חולון עיר ירוקה: "חזרה לשאננות תוביל אותנו בחזרה למחוזות האדומים".

ירידה במספר החולים גם בבית החולים וולפסון

פורסם בתאריך: 18.10.20 12:12

לאחר חודש של סגר: חולון הפכה מעיר אדומה לירוקה, כך הודיע הבוקר (ראשון) פיקוד העורף כי חולון לראשונה הפכה לעיר ירוקה מאז תחילת הסגר עם ציון 4.3. בשבוע שעבר הוגדרה חולון כעיר צהובה כאשר כמה שבוע קודם לכן הוגדרה ככתומה. לפני החלת הסגר הייתה חולון עיר אדומה עם שיעור תחלואה של מעל 70 חולים פעילים על כל 10,000 תושבים.

הסגר שהוחל במהלך החודש האחרון הביא לירידה ניכרת בכמות החולים הפעילים בעיר שהיום עומדת על 668 בלבד עם שיעור תחלואה של 36 חולים פעילים על כל 10,000 תושבים. כמות החולים הפעילים בארץ ירדה ל-33,727 איש כאשר אתמול אובחנו כ-395 מאומתים חדשים.



בעירית חולון הביעו סיפוק מהירידה בתחלואה אך יחד עם זאת הביעו חשש, שללא המשך הקפדה על ההנחיות, הישג זה לא יישמר. לפיכך, אגפי העירייה ימשיכו לפעול בכל התחומים כמו אכיפה מוגברת בשיתוף עם משטרת ישראל, הסברה, פתיחת מתחמי בדיקה ומרכז תשאולים.

במהלך השבת נבדקו 900 מתושבי העיר במתחם "היבדק וסע" (דרייב אין) במחלף קוממיות. אחוז המאומתים שהתגלה בו עמד על 1.13 אחוז, זאת לעומת האחוז הארצי שעומד על 2.3 אחוז. לאור זאת, ייפתח מחר מתחם "היבדק ולך" (ווק אין) ב"בריזה" שבקריית אילון בשעות 21:00-16:00 ללא צורך בהפניית רופא.

ראש העיר מוטי ששון בירך על הירידה בתחלואה בחולון, ומסר: "נפלא להתחיל את השבוע עם חדשות טובות כל כך וההישג הזה הוא תוצאה של שילוב בין הפעילות העירונית ובין שיתוף הפעולה המצוין של התושבים. יחד עם זאת, זוהי רק ההתחלה וצריך להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. חזרה לשאננות ולשגרה לא זהירה תוביל אותנו בחזרה למחוזות האדומים. את המגפה הזו ננצח רק ביחד".

גם בבית החולים וולפסון מורגשת מגמת ירידה בכמות חולי הקורונה וכעת עומדת על 58 חולים, מתוכם שמונה מונשמים, 21 במצב קשה, 14 במצב בינוני ו-15 במצב קל.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר