צילום: עיריית חולון

הדרייב אין חוזר: גם השבת יפעל מתחם "היבדק וסע" בחולון

לצד הירידה בתחלואה נמשכות בדיקות הקורונה והמאבק בהתפשטות הנגיף

פורסם בתאריך: 22.10.20 16:14

עיריית חולון, בשיתוף פיקוד העורף, תפעיל גם במהלך בסוף השבוע הקרוב מתחם "היבדק וסע", לבדיקות קורנה, זה השבוע השלישי ברציפות. המתחם יפעל ביום שבת (24 באוקטובר), במחלף הקוממיות החל מהשעה 16:00 ועד השעה 22:00. זאת, במטרה להמשיך ולקטוע את שרשרת ההדבקות.

המתחם ממוקם במגרש החנייה של קריית הספורט – אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה, סמוך למחלף הקוממיות ולקריית מיכה, מול בית העלמין "הדרום" שבגבול חולון ובת ים. על הנבדקים להגיע בכלי רכב, שממנו הם גם נבדקים (אין צורך לצאת מהמכונית). בנוסף, ביום שלישי (27.10)  ייפתח בפעם השנייה מתחם "היבדק ולך" במרכז הספורט בריזה, שברחוב אורנה פורת 5, בשעות 21:00-16:00. ניתן לחנות בחניית בריזה ובחניית המדיטק.



הנבדקים בשני סוגי המתחמים יתבקשו להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס קופת חולים. התוצאות צפויות להגיע בתוך 72 שעות, כאשר תשובה שלילית מתקבלת באמצעות מסרון ותשובה חיובית נמסרת טלפונית על ידי נציגי לשכת הבריאות המחוזית או על ידי קופת החולים של הנבדקים.

עד כה נבדקו בחולון 1,500 תושבים באמצעות מתחמי "הבדק וסע". במהלך החודש האחרון חולון הפכה לעיר ירוקה לאחר שהייתה עיר אדומה. ספר החולים הפעילים בחולון עומד הבוקר על 367 איש. מאז אתמול הבריאו 39 חולים לצד 18 חולים חדשים שנוספו.

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "התחלואה אמנם ירדה וחולון הפכה לירוקה ואולם עוד דרך ארוכה לפנינו.  חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו, גם אם אינם סובלים מתסמינים, וזאת על מנת ששרשרת ההדבקה בעיר תיעצר ונוכל לחזור במהרה לשגרת חיים רגילה עד כמה שניתן".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר