בן 53 מחולון מת מקורונה: "אי אפשר לדעת ממי הוא נדבק"

חיים כהן לא סבל ממחלות רקע. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים

פורסם בתאריך: 9.11.20 14:24

חיים כהן, תושב חולון בן 53, נפטר בשבוע שעבר כתוצאה מסיבוכים וזיהומים בעקבות מחלת הקורונה. במותו הותיר כהן אישה ושלושה ילדים. הוא עבד כגרפיקאי והיה מוכר לאנשים רבים בקהילה הדתית בחולון. "הוא היה פעיל מסגרות רבות והיה מחלק סלי מזון לנזקקים", מספר אחיו הצעיר רפאל כהן.

כהן נדבק בחודש שעבר בנגיף קורונה, ככל הנראה במהלך יום הכיפורים, אם כי לדבריו של אחיו אין לכך הוכחה ודאית. "אנחנו משערים שזה היה כנראה משם אבל הין הוכחות. הוא הסתובב בהרבה מקומות ולכן אי אפשר לדעת ממי נדבק", אומר רפאל ומציין כי אחיו מעולם לא סבל מבעיות בריאותיות לפני שחלה בקורונה. "הוא היה איש בריא וחזק. כולם בהלם. אחי היה בריא כמו שור. לפני שחלה הוא עשה בדיקות דם והכל היה תקין".



מספר חולי הקורונה בחולון וברחבי הארץ ממשיך לרדת. בחולון ישנם 126 חולי קורונה פעילים, מתוך 8,219 חולים בארץ. עוד עולה כי מספר חולי קורונה הקשים בארץ ממשיך לרדת וכעת עומד על 337.

כהן נדבק בקורונה בחודש שעבר ובמהרה מצבו החל להידרדר. במהלך מוצאי החג הראשון של סוכות החל להרגיש שלא בטוב. במהרה פונה אל בית החולים וולפסון. "בחג סוכות זה קרה לו. התקשרו אליי במוצאי החג ואמרו לי שאחי לא מרגיש טוב. נסיתי לדבר אתו בטלפון ושמעתי אותו נאנח מכאב. באותו הערב הוא פונה לבית החולים".

כהן אושפז בבית החולים וולפסון ומצבו החל להחמיר. בשלב מסוים הורדם והונשם. "הוא חטף זיהום והרפס והקורונה העצימה את הפגיעה בו", אומר אחיו, "הרופא אמר שהקורונה סיבכה אותו ושההרפס שהיה לו התעצם בגלל הקורונה."

"הלכתי כל יום לבית החולים", ממשיך רפאל, "אומנם הוא היה בטיפול נמרץ בחדר מבודד. פעם אחת הצליחו להעיר אותו. הוא קצת התחיל לחזור לעצמו ולאחר מכן מצבו החמיר. כולם יודעים כמה הייתי קשור אליו. לכל מקום היינו הולכים יחד. הוא היה משתף אותי בהכל".

רפאל מציין כי לכל אורך התקופה האחרונה אחיו הקפיד ונשמר מחשש להידבק בנגיף. "הוא די שמר על עצמו ופחד על אמא שלי ועשה לה קניות והזהיר אותה כל הזמן. הוא לא חשב שזה יקרה לו. הוא כן נזהר מהכל", מספר האח, "צריך מאוד להישמר. לא להקל ראש".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר