פתאום נפער בור בבניין תמ"א בחולון I צפו:

שלוש שנים ממתינים הדיירים לסיום העבודות שעדיין מתעכבות

פורסם בתאריך: 11.11.20 09:27

התושבים המומים: ביום שני, בשעות הערב, נפער בור בפתח החניה של בניין ברחוב ברזילאי בחולון, שבו מתקיימות כבר שלוש שנים עבודות תמ"א 38.

בעקבות החור שנפער נתקע רכבו של אחד הדיירים. כמו כן, נגרם נזק לבניין ובנס איש לא נפגע. כבר בבוקר שלמחרת בוצע איטום על ידי הקבלן של פרויקט התמ"א. אותו הקבלן התמודד לפני כשבועיים עם חומה ששקעה לאחר שנוצר בולען בסמוך לעבודות תמ"א שהוא מבצע בבניין ברחוב בית לחם.



צפו:

הבור שנפער אינו הבעיה היחידה שאיתה מתמודדים הדיירים. במסגרת פרויקט התמ"א ברחוב ברזילאי נבנו תשע דירות חדשות בבניין. לדברי הדיירים אותן דירות כבר היו אומרות להיות מאוכלסות לפני שנה, אולם טרם בוצע שלב האכלוס והם נאצלים לגור בדירות שכורות.

בעקבות כך הוגשה תביעה מצד הדיירים נגד הקבלן. "שלוש שנים הבניין הזה מתעכב". מספרת ל"השקמה חולון" אחת הדיירות שעתידה להיכנס לגור בו. "העירייה לא נתנה טופס 4 וזה תוקע את הכל. אין לנו עם מי לדבר ובינתיים אנחנו לא עובדים ונאלצים לשלם גם משכנתה וגם דמי שכירות".

מהקבלן המבצע, רפאל דדוש, נמסר בתגובה: "עיריית חולון לא מאשרת לנו טופס 4 בגלל שהמתקן חניה לא נמצא. יצרנו קשר עם חברת מתקנים לחניה עם תחילת העבודה. אבל החברה הזו לא יכלה לספק לנו את זה בגלל הקורונה. פנינו לחברה אחרת והיא מספקת לנו את המתקן. כל האישורים של כל התחנות בעירייה וכיבוי אש מוכנים. ברגע שיתקינו את המתקן יהיה טופס 4".

באשר לבור שנפער מסר הקבלן: "היה סיפור בגלל שרכב מאוד כבד עלה על המעבר, ונוצר בור קטן של 20 ס"מ שותקן כבר בבוקר למחרת".

לגבי האירוע שבו שקעה החומה ברחוב בית לחם לפני שבועיים, הסביר הקבלן כי מדובר בפרויקט שהסתיים לפני למעלה משנה והאירוע קרה בגלל ביצוע עבודות תמ"א בבניין הסמוך.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הקבלן טרם סיים את הבנייה, ועל כן לא קיבל אישור אכלוס לכשהבנייה תושלם ותוסדר, כך שדיירי הבניין יקבלו את כל המגיע להם מבחינת החוק ובהתאם להיתר הבנייה שהוצא, יינתן אישור אכלוס לבניין. יודגש כי היתר הבנייה עדיין בתוקף ועל פי הידוע לעירייה, הקבלן מתקדם בבנייה. הבנייה המתבצעת, על אף היותה איטית, מתבצעת כחוק והיא באחריות הקבלן הבונה בלבד".

 

 

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר