רבנים ואישי ציבור בשמחת האירוסין לבנו של הרב יהודה טריקי מחולון

במהלך האירוע, הפתיע החתן את האורחים בספר תורני שהוציא ובו מאמרים ופרי יצירותיו ועמלו בתורה במהלך שנותיו בישיבה

פורסם בתאריך: 15.11.20 16:23

קהל רב ובראשם רבנים חשובים הגיעו לקחת חלק בשמחת האירוסין לבנו של הרב יהודה טריקי. האירוע התקיים בשדרות, עיר מגוריה של הכלה, תוך שמירה והקפדה על הנחיות משרד הבריאות.



לאורך הערב, ניגשו רבנים חשובים, אישי ציבור וראשי קהילות לברך את אבי החתן לכבוד האירוסין של בנו, שמעון רון, עם בכירת ליבו, אפרת ועקנין, ביתו של הרב יצחק ועקנין, אישיות מוכרת וחשובה בעיר שדרות.

השמחה התקיימה בחצר אולם בית הכנסת במרחב הפתוח תוך שמירת  מרווחים נדרשים ויצירת קפסולות חוצצות בין האורחים. כמו כן, לבקשתו של הרב טריקי, אישים רבים הגיעו לברך לזמן קצר ועזבו את המקום על מנת לאפשר לעמיתיהם להשתתף בשמחה, וכך נמנעה התקהלות תוך שמירה קפדנית על ההנחיות.

במהלך השמחה, דיברו גדולי הרבנים בשבחו של החתן ובראשם רבי משה אבוחצירא, נכדו של סידנא בבא סאלי שהעלה על נס את היחוס המבורך  של החתן, נכדו של סידנא רבי יוסף שלמה טריקי ז"ל שהלך לפני כשנה וחצי לעולמו, ובנו של הרב יהודה טריקי מחשובי הרבנים בחולון הממשיך את המסורת של אביו, מזכה את הרבים ומקרב את הרחוקים.

עוד דיברו ראשי ישיבת 'אוצרות התורה' בבני ברק, הישיבה בה למד החתן, והפליגו בשבחו תוך שהם מונים את מעלותיו כבחור שקדן ובעל מידות נעלות, טוב עין, אצילות נפש והארת פנים לכל יהודי.

במהלך האירוע, הפתיע החתן את האורחים בספר תורני מהודר שהוציא ובו מאמרים ופרי יצירותיו ועמלו בתורה במהלך שנותיו בישיבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר