מתגבשת התוכנית למתחם מבני הציבור בשכונת נווה ארזים

התוכנית המפורטת נערכת בשיתוף עם התושבים

פורסם בתאריך: 15.11.20 16:37

בימים אלה ע​יריית חולון מקדמת תב"ע לעתידו של מתחם מבני הציב​ור סביב גן העצמאות התחום בין רחובות יעל, ירמיהו ויהושפט בשכונת נווה ארזים. מטרת התוכנית היא להגדיר את המסגרת לבינוי עתידי במתחם ולייצר שטח ציבורי איכותי שיספק מענה הולם לצרכי התושבים בשכונה ובאשכול.

לטובת קידום התוכנית נבחר צוות תכנון מקצועי, שבוחן ומנתח את המצב הקיים ואת זה העתידי. הצוות יגבש תוכנית מסודרת לשיפור ולייעול המתחם והשירותים הקיימים בו.

עיריית חולון החליטה לשתף את הציבור בתהליך הכנת התוכנית מתוך האמונה כי תושבי השכונה מכירים את המרחב הציבורי בסביבתם באופן הטוב ביותר ובאופן זה יוכלו לסייע לצוות התכנון בזיהוי האתגרים הניצבים בפניה.



בחודש האחרון הופץ לתושבי השכונה שאלון מקוון בנוגע לסוגיות שונות בתכנון המתחם בנושאי פיתוח המרחב הציבורי והגנים, נגישות תחבורתית, שימוש בשירותים שמציעים מוסדות הציבור וייעול הבינוי הקיים והמתוכנן. בנוסף, לפני מספר ימים נערך מפגש ראשון בזום עם התושבים, במהלכו הם הביעו רצון לקחת חלק בתהליך הכנת התוכנית. נציגות התושבים עתידה ללוות את צוות העיריה והתכנון בשלבי הכנת התוכנית עד לפרסומה והפקדתה.

עוד במהלך המפגש הציג הצוות המקצועי את מטרות התוכנית, עקרונות התכנון וניתוח המצב הקיים טרם תחילת התכנון. בשלב השני התקיים דיון עם כ-20 המשתתפים, אשר העלו את צרכי התושבים והתייחסותם לסוגיות שעלו בנושאי נגישות, תפעול המבנים במתחם, אופי הבינוי, פעילות מבני הציבור והמרחב הציבורי. בימים אלו צוות התוכנית מעבד את תוצרי השאלון והמפגש לצורך בחינה והטמעה בתוכנית. התושבים יעודכנו בהמשך על התקדמות התכנון טרם הפקדת התוכנית, ויתקיימו מפגשם נוספים במסגרת פורום הנציגות ככל שהתכנון יתקדם.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר