צילום: LightField Studios / shutterstock.com

אולי בזכות "גמביט המלכה" קרול בן ה-88 יוכל למצוא פרטנר לשחמט

קרול מוזס משתוקק לפרטנר שישחק איתו שחמט. "עצוב לו להסתגר בחדר, הוא כבוי, הדבר היחיד שיכול להכניס בו חיים הוא השחמט", מספר חברו

פורסם בתאריך: 27.11.20 07:27

קרול מוזס בן ה-88, המתגורר בבית הדיור המוגן משען שבחולון, מחפש פרטנר למשחק השחמט. במשען מקווים שאולי בעקבות הצלחת סדרת הדרמה "גמביט המלכה", שהביאה לעלייה דרמטית בפופולריות של משחק השחמט, מוזס יוכל למצוא פרטנר.



מוזס, ניצול שואה ילד הונגריה, התאלמן מאשתו לפני 35 שנים. לזוג לא נולדו ילדים, ומאז מותה של אשתו הוא חי לבדו. בשנתיים האחרונות מתגורר מוזס בבית האבות משען. עד לפני פרוץ מגפת הקורונה, בני משפחתו המורחבת היו עמו בקשר. אולם בחודשים האחרונים הוא לבד.

בעבר שיחק מוזס שחמט ואף היה חבר במועדון. "אני רוצה לשחק עם מישהו שח", אומר קרול, "כאן, במשען, לא מצאתי מישהו שאוכל לשחק איתו. עבורי, לשחק שח זה דבר מאוד טריוויאלי. היום אני לא רשום באף מועדון. אני שחקן חופשי".

חברו של מוזס, רוני פרבמן, מספר שבשבועות האחרונים מוזס החליט לחזור למשחק האהוב. "אין לו מה לעשות כל היום", אומר פרבמן, "הוא מאוד היה רוצה למצוא מישהו שיבוא אליו פעם ביום למשחק. קרול הוא אדם שקט ומה שמעסיק אותו זה השחמט. אך לצערי, אין אף אחד בבית אבות שמשחק שח".

"התקופה האחרונה קשה לו מאוד", מוסיף פרבמן, "יש לו בני דודים מנתניה ורחובות. לפני הקורונה בקרו אותו מפעם לפעם, אך מאז הריחוק החברתי שנגזר עלינו, הביקורים פסקו. "עצוב לו להסתגר בחדר, הוא כבוי, הדבר היחיד שיכול להפריח בו חיים הוא השחמט", מספר חברו".

כל המעוניין לשחק עם קרול, מוזמן לתאם עם רוני פרבמן, טלפון: 052-8340733



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר