נפתחו מתחמי בדיקות הקורונה בבתי הספר בחולון

הבדיקות מיועדות מיועדים לצוותי החינוך ולסגל המינהלי כדי לקטוע הדבקות במוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 17.11.20 14:48

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, חנך הבוקר את מתחמי בדיקות הקורונה בבתי הספר. במסגרת הביקור בבתי הספר נפגש ששון על תלמידי כיתות ו' בחצר בית ספר אמירים, לשיחה רגשית וחברתית עם המורים.



מתחמי בדיקות הקורונה בבתי הספר בחולון החלו לפעול הבוקר (שלישי). המתחמים נפתחו ביוזמת עיריית חולון, פיקוד העורף ומד"א, והם מיועדים לצוותי החינוך ולסגל המינהלי על מנת שיוכלו להיבדק במהירות ובנוחות ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקות.

ששון שהגיע לבית הספר היסודי אמירים, על מנת לעמוד מקרוב אחר התנהלות הבדיקות, נבדק גם הוא יחד עם מנהלת בית הספר שגית גמליאל והצוותים החינוכיים.

הבדיקות יתקיימו בחלק מבתי הספר בעיר בשעות הבוקר, כאשר בשעות אחר הצהריים תתקיימנה בדיקות לכלל האוכלוסייה במתחמי ווק-אין ודרייב-אין. לפרטים מלאים על מועדי הפעילות לחצו כאן.

ששון ניצל את הביקור גם לקיום מפגש בחצר בית הספר עם תלמידי כיתות ו', שהגיעו לשיח רגשי וחברתי עם המורים לקראת חזרתם לבתי הספר בשבוע הבא בעקבות החלטת קבינט הקורונה.  

"הדיווחים על הצלחתם של החיסונים לקורונה והגעתם ארצה בטווח הנראה לעין הם אכן סיבה לאופטימיות. למרות זאת, אסור שנתבלבל ועלינו להמשיך לשמור בקפידה על ההנחיות, על מנת שחולון תישאר ירוקה", מסר ששון.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר