בשבוע האחרון: עלייה במספר חולי הקורונה בחולון

נמשכות הבדיקות לגילויי הנגיף: כל פרטים

פורסם בתאריך: 19.11.20 13:42

בשבוע האחרון חלה עלייה במספר חולי הקורונה הפעילים בחולון. היום (חמישי) עומד מספר החולים הפעילים על 143. אומנם מדובר בירידה במספר החולים הפעילים ביחס לאתמול, שבו עמד המספר על 155 חולים, אולם ניכרת עלייה בתחלואה, כאשר לפני שבוע מספר החולים הפעילים היה 119. כמו כן, במהלך שבעת הימים האחרונים התווספו 66 נדבקים בקורונה בחולון. כעת עומד שיעור התחלואה בעיר על שמונה חולים על כל 10,000 תושבים.

לפני הכניסה לסגר השני, לפני כחודשיים, הוגדרה חולון כעיר אדומה עם שיעורי תחלואה גבוהים. במהלך הסגר, כמו ביישובים רבים אחרים, ירד היקף התחלואה בצורה משמעותית ולאחר מספר שבועות הפכה חולון לעיר ירוקה.



בשלושת השבועות לאחר היציאה מהסגר המשיכה מגמת הירידה במספר החולים הפעילים בעיר, גם לאחר פתיחת גני הילדים. אולם נראה כי חל שינוי בשבוע האחרון עם תוספת של יותר מ-30 חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים.

על פי החלטת קבינט הקורונה תלמידי כיתות ה'-ו' יחזרו לבתי הספר בשבוע הבא. בעוד שבועיים צפויים גם תלמידי כיתות י"א וי"ב לשוב לכיתות. זאת לאחר שבתחילת השבוע נפתחו החנויות שבמרכזים הפתוחים, כאשר שאלת גורל הקניונים טרם הוכרעה. בינתיים לא ברור עד כמה תשפיע החזרה ההדרגתית לשגרה על נתוני התחלואה בעיר.

בתוך כך, גם היום (חמישי) יתקיימו בדיקות קורונה בעיר עבור הציבור הרחב באולם הספורט של מרכז קליין (רחוב פילדלפיה 6), בין השעות 20:00-16:00. בדיקות לצוותי חינוך יתקיימו בבתי הספר רביבים, כצנלסון, עלומים, המגינים ועמל.

ביום שבת ייפתח מתחם בדיקות "דרייב אין" בשעות 14:00 – 20:00, במגרש החניה של קריית הספורט – אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה, סמוך למחלף קוממיות ולקריית מיכה, מול בית העלמין "הדרום" שבגבול חולון ובת-ים. על הנבדקים להגיע בכלי רכב, שממנו הם גם נבדקים (אין צורך לצאת מהמכונית).​

ביום ראשון (22.11), יפעל מתחם "הבדק ולך" בפארק המים ימית (רחוב מפרץ שלמה 66, פארק פרס) בין השעות 20:00-16:00​.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר