צילום: טל קירשנבאום

מדוע עיריית חולון משלמת יותר עבור פינוי האשפה בקריית שרת?

יש שכונה שבה, מתברר, מפנים את האשפה אחרת

פורסם בתאריך: 26.11.20 10:00

חבר מועצת העיר, ניסן זכריה, העלה בישיבת המועצה האחרונה את השאלה מדוע עיריית חולון הגדילה את תשלומיה לקבלן האשפה באזור קריית שרת, בניגוד לכללי המכרז, כך לטענתנו.

לפני שלוש שנים קיימה עיריית חולון מכרז לבחירת קבלן לפינוי אשפה, שבו זכה הקבלן שהגיש הצעה של 240 שקל עבור פינוי טון אשפה. אולם מסתבר כי במהלך החודשים האחרונים, משלמת העירייה עבור הפינוי באזור קריית שרת 330 שקל על כל טון אשפה.



תשובתה של העירייה לזכריה הייתה כי האפשרות להגדיל את התעריפים של פנוי האשפה אושרה למעשה כבר בישיבת המועצה שהתקיימה לפני השנתיים. מבדיקה עולה כי באותה ישיבה אכן אושר שינוי, אולם הוא לא נגע לגודל התעריף אלא לכמות האשפה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לאור ההסכמה להארכת ההתקשרות בשנה נוספת עם הקבלן (בהתאם לאופציה הקיימת בהסכם והחלטת ועדת רכש והתקשרויות), הוסכם בוועדה להרחבת חוזים, כי בנוסף הקבלן יספק לעירייה שירותי איסוף ופינוי אשפה נוספים בקריית שרת כאשר ידוע ומובהר לקבלן, כי ההיקף, הקצב, הכמות ותדירות פינוי האשפה יהיו במתכונת שונה משאר הפינויים בעיר. הכוונה היא שפינוי האשפה ייעשה בצורה מדורגת, לא הומוגנית ובהתאם לדרישות ולצורכי העירייה. עבור שירות זה משלמת העירייה לקבלן סך של 330 שקל עבור פינוי של כל טון אשפה (על פי מחיר משכ"ל לשנת 2019)".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר