לאחר יותר משבועיים: אותר הנעדר בן ה-22 מחולון

נמצא הערב אורי נויברג, החייל המשוחרר שנעלם מביתו

פורסם בתאריך: 29.11.20 19:21

במשך למעלה משבועיים חבריו ובני משפחתו של אורי נויברג חיפשו אחריו לאחר שנעלם באופן פתאומי. הערב (ראשון) הוא אותר בריא ושלם.

בשבועיים האחרונים משפחתו וחבריו הפכו כל אבן בכדי למצוא אותו וביקשו את עזרת הציבור. חבריו פתחו קבוצת וואטסאפ לחיפושים ועדכונים, אך לאף מהם לא היה קצה חוט בנוגע למצבו של החייל המשוחרר, בן ה-22.

אורי התגורר במשך שנה ברחוב תרצ"ו 20 בחולון. לפי בדיקת הרב קו שברשותו, נויברג נסע בקו 126 ב-16 בנובמבר  18:00 מרחוב המעפילים בחולון לכיוון תל אביב ומאז נעלמו עקבותיו.

 

לפני שאותר סיפרה ענת, אמו של אורי כי לא ידוע לה שבנה סבל ממשבר כלשהו ולכן לא הבינה מדוע נעלם. "לא אנחנו ולא החברים הבחנו שעובר עליו משהו", אמרה האם, "חברים שלו מהצבא סיפרו שהוא היה נוהג לפעמים להיעלם כל הלילה, הוא היה מתבודד וחוזר בבוקר. אולי גם הפעם זה מה שקרה. אולי הוא שכר דירה קטנה בדרום תל אביב. אנחנו לא באמת יודעים. הפכתי כל אבן בדרום תל אביב, חילקתי פלאיירים, הדבקנו מודעות".

חברו ששירת עמו בצבא סיפר: "אורי בן אדם מאוד מופנם ושקט שבקושי מוציא מילים מהפה, מאוד חכם ומאוד מסתורי. הוא בן אדם שמסוגל היה להסתובב בבסיס בלי טלפון נייד שעות ככה שאני מאמין שיש סיכוי טוב שנמצא אותו בחיים".

כאמור, לאחר חיפושים רבים, אותר לבסוף לפני מספר שעות נויברג כשהאו בריא ושלם.



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר