אורט חולון

בעקבות השתתפות תלמידים במסיבה המונית: כל תלמידי תיכון אורט חולון יעברו בדיקת קורונה

מנהל בית הספר זיהה בסרטונים מתוך המסיבה רבת המשתתפים כמה מתלמידיו. ראש העירייה הורה לבצבע בדיקות לגילוי הנגיף בקרב כל התלמידים: "הזלזול בהנחיות מצד בני הנוער מטריד ומאכזב"

פורסם בתאריך: 30.11.20 10:26

כל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון יעברו בדיקות לגילוי קורונה, לאחר שתלמידים מבית הספר השתתפו במסיבה המונית, בניגוד להנחיות.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הגיב בחריפות לאירוע: "הזלזול בהנחיות מצד בני הנוער מטריד ומאכזב ועל מנת שלא לקחת סיכונים הוריתי על בדיקה מקיפה של כל התלמידים בבית הספר".



ביום שישי האחרון התקיימה מסיבה מחוץ לחולון, שבה השתתפו גם בני נוער מחולון. משתתפי המסיבה תיעדו את עצמם והעלו סרטונים לרשתות החברתיות. מנהל בית ספר אורט חולון שלומי גנון, זיהה מספר תלמידים מבית הספר בסרטונים אליהם נחשף. הוא פנה לאגף החינוך העל יסודי בעירייה והעלה חשש עם פתיחת התיכון אתמול, בעקבות חזרתם של תלמידי י'-י"ב ללימודים.

בעקבות הדברים, בהנחיית ראש העיר מוטי ששון בוצע שיתוף פעולה מהיר בין אגף הביטחון העירוני, פיקוד העורף ומד"א ומחר (שלישי), יתבצע מבצע לבדיקת כל תלמידי החטיבה העליונה והצוות החינוכי בבית הספר.

מעיריית חולון נמסר כי רק לאחר קבלת כל התשובות ייפתח בית הספר ללמידה פרונטלית. במינהל החינוך העירוני בודקים אם היתה נוכחות של תלמידים מבתי ספר אחרים מחולון באותה המסיבה.

"אני מבקש מכל ההורים ומהתלמידים לגלות אחריות אישית וציבורית ולשמור על ההנחיות שאוסרות, בין היתר, על התקהלות", מסר ששון, "כל פעולה שכזו עלולה להקפיץ את התחלואה ולהפוך את חולון במהירות לאדומה, מה שיביא שוב לסגירתם של מוסדות החינוך והעסקים בעיר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר