מדוע המנהל לא עדכן את ההורים לאחר שתלמיד נמצא מאומת לקורונה?

מורה ו-11 תלמידים נשלחו לבידוד, אולם ההורים לא עודכנו

פורסם בתאריך: 7.12.20 10:51

תלמיד מהתיכון הממלכתי דתי הראל אובחן בשבוע שעבר כי הוא מאומת לנגיף קורונה. בעקבות הגילוי נשלחו אתמול (ראשון) לבידוד מורה ו-11 תלמידים. אולם לטענת הורים הם לא עודכנו על כך.
מבדיקת "השקמה חולון" עם מספר הורים עולה כי רבים לא ידעו כי תלמיד בית הספר נמצא מאומת לנגיף. על כך הגיב מנהל בית הספר כי "בסוף השבוע שעבר התקבל דיווח על תלמיד אחד מאומת. על פי הנהלים התבצעה חקירה אפדימיולוגית שהביאה לכך שעשרה תלמידים נכנסו לבידוד עד לסוף השבוע הקרוב. דיווח נמסר למשרד החינוך ולמשרד הבריאות כנדרש על פי התקנות".


לא מדובר במקרה היחיד שאירע בבית הספר. עוד אתמול, בעיצומו של יום הלימודים, קיבל מוקד המשטרה דיווח על קריאת מצוקה של אחד מתלמידי בית הספר. ניידת הוזעקה למקום ולאחר כמה רגעים התגלה כי מדובר בקריאה כוזבת. עלה חשש כי היה מדובר במתיחה מצד כמה תלמידים, אולם במשטרה מכחישים זאת. על פי תגובת בית הספר מדובר היה בקריאה שנשלחה בשוגג על ידי אחד התלמידים.
מבית הספר נמסר בתגובה: "במהלך היום תלמידים לחצו בטעות על לחצן 'חיוג חרום' של אחד מהחברים שלהם. לאחר שהבחינו בחיוג הם ניתקו את השיחה. לא היתה להם כוונה לחייג והם לא היו מודעים למשמעות של שיחה זו. לאחר בירור, המקרה הוסבר להורי התלמיד ולכלל תלמידי הכיתה תוך שימת לב למשמעות של יצירת קשר עם מוקד חירום ועל הדרך בה יש לפעול כשאירוע כזה מתרחש".


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר