צילום: עינב כרמי

ראש ועדת הביטחון קורא לאתר את משחיתי תמונות הנשים

"ההשחתה הפושעת עומדת על תילה. לא תוקנה, טופלה, שופצה או נוקתה ומוצגת לראווה ללא כל התייחסות של גורמי העירייה", טוען חבר המועצה שקורא להתערבות של ראש העירייה

פורסם בתאריך: 8.12.20 18:13

בעקבות השחתת תמונות הנשים, ראש ועדת הביטחון וחבר מועצת העיר חולון, שחר האס, קורא לראש העירייה להתערב ולטפל בדחיפות בתופעה. לפני מספר חודשים עלתה בעיר תערוכת צילומים "מלכותא" של האוצרת רוני בן-ארי, בחוצות גן המוזיאון. התערוכה מציגה את בני קהילת העבריים מדימונה, וכוללת תמונות נשים שהוצבו הגן הרצל בעיר והושחתו במהלך השבועות האחרונים.



"רק צילומי הנשים בתערוכה הושחתו על-ידי אלמונים כאשר צילומי הגברים נותרו ללא כל פגיעה",  קובע האס במכתבו, "מאז, ונכון לאתמול, 6 בדצמבר, בשעות הבוקר, ההשחתה הפושעת עומדת על תילה. לא תוקנה, טופלה, שופצה או נוקתה ומוצגת לראווה ללא כל התייחסות של גורמי העירייה".

צילום: עינב כרמי

בהמשך כתב האס כי "הדרת נשים מהמרחב הציבורי ובתוך כך, השחתת פניהן של נשים על-גבי פרסומים, הינה תופעה בזויה אך לצערנו מוכרת בעיר. אנחנו ימים ספורים לאחר ציון יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים ונכון היה להרים קול זעקה ולהביע תרעומת על ההשחתה, לקרוא לגורמי הביטחון העירוניים לבדוק באמצעות (מעט) מצלמות האבטחה האם יש אחת שיכולה לאתר את הגורם המשחית ובעיקר לטפל בנזק ולא להשאירו לכל צופה זמן כה ממושך ובכך להעמיק את הפגיעה. אבקש שתנחה את גורמי המקצוע לעיל לטפל בנושא בדחיפות, להביא במהירות לתיקון המצב הקיים ותפיסת האחראיים".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר