עלייה במספר חולי הקורונה הפעילים בחולון

נמשכת ההתשפטות גם במוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 10.12.20 09:22

משרד הבריאות מעדכן כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-15,716, לאחר שביממה האחרונה אובחנו 1,828 מאומתים חדשים. עוד עולה מהנתונים כי 318 חולים מוגדרים קשים, מהם 100 מונשמים.

גם בחולון, המוגדרת כעיר צהובה, ממשיכה העלייה בתחלואה, כאשר הבוקר (חמישי) הגיע מספר חולי קורונה הפעילים ל-226, כאשר שלושה אחוזים מהבדיקות שבוצעו נמצאו חיוביות. שיעור התחלואה בעיר עומד על שמונה חולים על כל 10,000 תושבים.

אתמול דווח כאן ב"השקמה חולון" על תלמידים ואשת חינוך שנמצאו במאומתים לנגיף הקורונה בחמישה בתי ספר. עקב כך, עשרות נדרשו להיכנס לבידוד.

אתמול הגיע לישראל משלוח החיסונים הראשון של חברת פייזור. גם היום ומחר צפויים להגיע משלוחים נוספים. אמש הודיע ראש הממשלה, בנימים נתניהו, כי תאריך היעד להתחלת החיסונים נקבע ל-27 בדצמבר.



בית החולים וולפסון הודיע כי יהיה בין בתי החולים הראשונים שבו יתחסנו הצוותים. בהמשך הודיע הבוקר יו"ר ועד הרופאים של המרכז הרפואי, ד"ר מיכאל גייסט, המשמש כקרדיולוג בכיר במרכז הלב בבית החולים, כי יהיה המתנדב הראשון שיתחסן נגד נגיף הקורונה.

ד"ר גייסט, המשמש כמנהל יחידת טיפול נמרץ לב ביניים ואחראי על האלקטרופיזיולוגיה של הלב בוולפסון, הסביר כי "רואה חשיבות עצומה בקבלת החיסון לאור התחלואה הגוברת והמקרים הקשים שנחשפנו אליהם, ולאחר שלמדתי את נתוני הבטיחות והיעילות של החיסון".

"אני מעוניין להתחסן משום שאני רואה אנשים עם מחלת לב שחולים בקורונה ומפתחים מחלה קשה מאד, ואין לי ספק כי ההגנה של החיסון עולה על הסיכון של קורונה קשה שעלולה לגרום למוות. כל זאת נאמר כמובן, מתוך הנחה שהחיסון יאושר על ידי ה FDA", הוסיף ד"ר גייסט.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר