החנות הוותיקה ברחוב סולוקוב לא שרדה את משבר הקורונה

אחרי 30 שנה, בעלי החנות נאלצים לסגור

פורסם בתאריך: 10.12.20 15:08

עוד מנזקי משבר הקורונה: חנות כלי הבית הוותיקה "מלודי" הפועלת ברחוב סוקולוב, נסגרת אחרי 30 שנות פעילות. כמו עסקים רבים אחרים בחולון, החנות נפגעה מהסגרים הארוכים, ההגבלות ומיעוט לקוחות ותנועה ברחוב.



"מלודי" נפתחה לפני 30 שנים ברחוב סוקולוב 90, ונוהלה על ידי בני הזוג רבי ושהדה גבאי מחולון. במהלך החודשים האחרונים, מפרוץ מגפת הקורונה, חנויות רבות ברחוב סוקולוב נסגרו ועסקים רבים הפכו לחללים פנויים להשכרה.

לפני ארבעה חודשים כבר נראה ש"מלודי" לא תשרוד. הבעלים החלו למכור את כל הסחורה ב-20 אחוז הנחה. גם הקריאה ברשתות החברתיות לעזור לבעלי החנות הוותיקה לא ממש עזרה. "יש לנו בעיר ברחוב סוקולוב חנות קטנה וחמודה בשם 'מלודי' מנהלים אותה באהבה ובמסירות כבר שנים רבות זוג מבוגר ומקסים. לצערנו, בגלל המצב הם נאלצים לסגור את החנות", כתבה תושבת חולון בפייסבוק.

אתמול (רביעי) אמילי גבאי, בתם של בעלי החנות פרסמה ברשתות החברתיות כי החנות תיסגר בקרוב וכעת מקיים העסק מכירת חיסול של הסחורה. "זה קשה לי", מסרה שהדה גבאי בשיחה עם "השקמה חולון", והסבירה כי במהלך הזמן האחרון כמות הלקוחות שהגיעו אל החנות וקנו ממנה, הלכה וקטנה. "בגלל המצב עכשיו אין קליינטים והחנות פחות מרוויחה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר