רשת קהילה ופנאי התקינה מצלמות בפעוטונים ובמעונות היום בחולון

המצלמות הותקנו במעגל סגור במוסדות שבהם לומדים כ-600 מילדי העיר עד גיל 3

פורסם בתאריך: 15.12.20 12:28

בימים האחרונים הושלמה התקנת המצלמות במעונות היום והפעוטונים בחולון בעלות של כ-200 אלף שקל. זאת, בהנחיית ראש העירייה מוטי ששון כאמצעי פיקוח נוסף על הנעשה במוסדות אלה. מהלך זה מגיע עוד לפני העברת חוק המצלמות.

המצלמות הותקנו במעגל סגור ב-26 כיתות וחצרות בתשעה מעונות ופעוטונים של רשת קהילה ופנאי, שבהם לומדים כ-600 מילדי העיר עד גיל 3. המצלמות יתעדו את הנעשה במעון, בכל מקום שבו מתקיימת פעילות עם ילדים, למעט חדרי ההחתלה והשירותים. על פי החוק הצפייה בצילומים מותרת לשוטרי משטרת ישראל, לרשויות התביעה ולגורמי הפיקוח בלבד. מנהלות המעונות והפעוטונים או מי מטעמן אינן רשאיות כלל לצפות בצילומים, להעתיקם, להעבירם לאחר, או לעשות שימוש בצילומים או במידע שהתגלה מהם.



עריית חולון ציינה כי המעונות והפעוטונים של רשת קהילה ופנאי מצויים תחת פיקוח יומיומי רחב היקף, שכולל את מנהלת המסגרת, הנהלת המרכז הקהילתי, מנהלת תחום הפעוטונים, מדריכה פדגוגית ומפקחת, כאשר המצלמות הן כלי נוסף לפיקוח, במידת הצורך.

נושא התקנת המצלמות בגני הילדים, פעוטונים ומעונות יום, עלה לסדר היום בעקבות מקרי אלימות שנחשפו בגני ילדים ברחבי הארץ בשנים האחרות, לרבות פרשת ההתעללות בגן מחולון שנחשפה בקיץ האחרון ועודנה נדונה בבית המשפט.

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "מקרי האלימות הפושעת כלפי פעוטות שנחשפנו אליהם מרתיחים את הדם. ההתעללות בחסרי ישע היא חרפה מוסרית וחובתנו לפעול בכל הכלים ובכל הכוח על מנת למנוע אותה. אני מאמין כי התקנת המצלמות תסייע להמשך שמירה על תקשורת טובה בין הורי הילדים שבמעונות ובפעוטונים לבין הצוותים החינוכיים, שמבוססת על אמון ועל שקיפות".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר