צילום: diy13 / shutterstock.com

מספר חולי הקורונה הפעילים בחולון עלה ל-303

היום יפעל מתחם בדיקות במרכז הספורט קליין

פורסם בתאריך: 16.12.20 11:34

העלייה בתחלואת הקורונה נמשכת: משרד הבריאות פרסם הבוקר (רביעי) כי ביממה האחרונה התווספו 2,862 נדבקים בקורונה. מדובר בנתון הגבוה ביותר שנרשם מאז היציאה מהסגר השני. עוד עולה מהנתונים מספר חולי הקורונה הפעילים בישראל עומד על 19,887. העלייה בתחלואה צפויה להגביר את ההגבלות, לאחר שבשבוע שעבר הגדירה הממשלה מספר יומי של 2,500 נדבקים חדשים כיעד של הידוק הגבלות על המשק.



גם מספר החולים הפעילים בחולון ממשיך לעלות. נכון להיום ישנם 303 חולים פעילים בעיר, לאחר שביממה האחרונה נוספו 42 חולי קורונה. שיעור תוצאות הבדיקות החיוביות בעיר ממשיך לעמוד על שלושה אחוזים, ושיעור התחלואה בעיר עומד על 9.3 חולים חדשים על כל 10,000 תושבים. עד כה חלו בקורונה 6,442 מתושבי העיר מאז פרוץ המגיפה ו-95 תושבים נפטרו ממנה.

לפי שעה חולון עדיין ממשיכה להיות מוגדרת כעיר צהובה עם ציון של 5.5. יחד עם זאת, לנוכח העלייה המגמתית בכמות החולים, קיים חשש גדול כי בקרוב  עלול להתחלף הצבע לכתום. בעיריית חולון כבר מזהירים מהשלכות עתידיות בעקבות העלייה במספרים: "המגמה מטרידה מאוד ולעלייה בתחלואה תהיה משמעות מבחינת התנהלות החיים היומיומית, כולל בתחום החינוך", כך נמסר מהעירייה.

היום יפעל מתחם בדיקות במרכז הספורט קליין, רחוב פילדלפיה 6, שכונת תל גיבורים, בין השעות 14:00-20:00. ניתן להגיע ללא הפניה מקופת חולים.

בית החולים וולפסון דיווח כי נכון לעכשיו מאשפזים בו 12 חולי קורונה, מהם שלושה מונשמים. גילם הממוצע של חולי הקורונה בבית החולים עומד על 71 שנים.

 

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר