חודשיים אחרי התאונה הקשה: גיוס תרומות עבור רכישת פרוטזה לאם הטרייה

מאיה כץ עברה תאונת דרכים קשה שבעקבותיה כרתו את ידה. כעת מנסים חבריה ובני משפחתה להירתם ולסייע ברכישת פרוטזה

פורסם בתאריך: 25.12.20 09:24

לפני כחודשיים, מאיה כץ בת ה-20 מחולון, עברה תאונת דרכים קשה כאשר נסעה בטרקטורון שהתהפך בשטח פתוח סמוך לפלמחים. היא הובהלה בדחיפות למרכז הרפואי שיבא-תל השומר, שם היא נותחה במשך כ-12 שעות ולאחר מכן עברה עוד מספר ניתוחים. לבסוף הוחלט לכרות את ידה השמאלית. "אני לא זוכרת את רגעי התאונה", מספרת כץ ומוסיפה, "אני מתמודדת עם קושי רב בטיפול השוטף בילדה. העצמאות שלי נלקחה לי. הדברים הפשוטים הפכו בשבילי לסיפור וזאת התמודדות יום יומית עבורי".

כץ היא אימא טרייה, רק שבועיים לפני התאונה היא ילדה את ביתה וחגגה את יום הולדתה ה-20 בטיול טרקטרונים שבו קרה האסון. כעת, לאחר אשפוז ממושך, היא חזרה לגדל את בתה, בת הפחות מחודש. בימים אלה היא מתגוררת אצל הוריה ביחד עם ביתה וכנראה תמשיך לגור שם עד שמצבה יתייצב.



"מאיה בחורה מקסימה ויפה בת 20", מעידה חברתה של כץ, מירב ברזני, שמנסה לסייע ברכישת פרוטזה. "היא חולת ניקיון, מתוקתקת, מטופחת, עם ציפורניים יפות ועיניים מדהימות שלבושה במותגים", היא מספרת ומוסיפה, "מה שהכי חשוב שהיופי שלה מבפנים והצניעות הוא לא פחות יפה מהחוץ. מאיה היתה תקתקנית, מנקה, עושה כביסות, מבשלת ומתעסקת בציפורניים ובעצם עושה הכל בעצמה".

משפחתה של כץ מנסים בימים אלה לבחון ולחקור יותר לעומק את נושא הפרוטזה, אולם הם אינם יודעים עדיין מה מומלץ יותר וכמה כסף יצליחו לגייס. במקביל, מנסים חבריה לסייע ומבקשים מהקוראים: "אם אתם מכירים מישהו שמוכן לתרום כסף עבור מטרה מקודשת זו, או אם אתם רוצים לתרום ישירות על מנת שמאיה תוכל לרכוש לה יד חדשה. מאיה חזרה עכשיו הביתה אחרי שיקום של חודש וחצי לגדל את הילדה והיא צריכה לצאת לדרך חדשה. אם כל אחד יתרום אפילו מעט תוכלו להיות שותפים בלשנות חיים שלמים".

לתרומות וסיוע: מספר חשבון- 113026, בנק יהב, סניף- 284 , על שם מאיה כץ, או באמצעו אפליקצית ביט 054-8351599.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר