בונה החלומות

לא פעם נתקל מתי ג'רגי בלקוחות עם בקשות מיוחדות שישחזרו פריט מבית הסבתא והסבא שמעורר אין ספור אמוציות. תנסו אותו

פורסם בתאריך: 3.1.21 16:24

מתי גרג'י מחולון, הוא אמן בנשמה שמצליח להפוך בבית המלאכה שלו (שלצד הגלריה במקום) את הגובלן הישן של סבתא, המפה והמפיות הרקומות מפעם, התמונות, טפטים, בדי ריפוד, וילונות ועוד ועוד לגופי תאורה מרהיבים. הפריטים שעם השנים הופכים ללא רלבנטיים או לא שימושים, זוכים לחיים חדשים אחרי שמתי גוזר, מדביק, מלחים ומשחיז בהתאם לכל סגנון עיצוב רצוי הוא הופך בעבודת יד מוקפדת כחול-לבן את הפריטים לגופי תאורה ייחודים הניצבים בכבוד ברחבי הבית.

'פרפקט אהילים' הוא עסק משפחתי ותיק מהבודדים כיום בארץ המתמחים בייצור וחידוש אהילים וגופי תאורה – כחול לבן. את החברה הקים האב אריאל גרג'י ב1979 עם שותף, לאחר מכן צרף את הבן מתי כמנהל עבודה וב-2017 העביר לידיו את מוט הניצוח.

עם השנים התפתח העסק והפך למוביל בתחומו וכיום ניתן למצוא את חתימתם של אריאל ומתי בפרויקטים אמנותיים ועיצובים מרכזיים, כמו חדרו של חיים ויצמן, המרכז למורשתו של מנחם בגין, תיאטראות כמו הקאמרי, הבימה וגשר ואצל שורה של אנשי ציבור מובילים בסצנת העיצוב והאדריכלות.

"יש משהו נורא כיפי בלנסות לשחזר פריטי עיצוב מקוריים שהיו בית הסבא והסבתא" אומר מתי ומוסיף "האמוציות שרהיטים עתיקים מוציאים מאנשים מדהימות, הרבה פעמים אנשים ממש דומעים כשהם רואים את התוצאה הסופית וזה לחלוטין ממלא". הוא מסכם.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר