בפעם הרביעית בתוך חודש: רימון הושלך בחולון

על פי החשד, רוכב קטנוע השליך רימון הלם במרכז המסחרי שבשכונת ג'סי כהן ברחוב התנאים ונמלט מהמקום

פורסם בתאריך: 3.1.21 14:55

לפני זמן קצר, פיצוץ עז הרעיד את שכונת ג'סי כהן בחולון. על פי החשד, רוכב קטנוע השליך רימון הלם במרכז המסחרי שבשכונת ג'סי כהן ברחוב התנאים ונמלט מהמקום.

כוחות משטרה סגרו את הזירה ולמקום הגיעו כוחות כיבוי אש. כמו כן, למקום הגיעו כוננים של איחוד הצלה ומד"א. אין נפגעים באירוע.



רחוב אילת הפך לאחרונה לזירה לא שקטה. האירוע היום מתווסף לעוד שלושה אירועי השלכת רימוני הלם ברחוב אילת וסביבתו במהלך החודש האחרון. הרימונים הושלכו בסמוך לבית עסק וגרמו לרעש שנשמע בעוצמה רבה באזור, מה שגרם לתושבים רבים להתעורר בבהלה לקול הנפץ.

שני אירועים התרחשו בסמוך לחנות הירקות 'חגולי', ברחוב אילת פינת הבעל שם טוב. פיצוץ עז נשמע במקום. תושבי הסביבה סיפרו שהם חוששים שהמניע לאירוע הוא סירוב של אחד מבעלי העסקים במקום לשלם דמי חסות לגורמים עבריינים. רק שבועיים קודם לכן, הושלך באותו המקום רימון הלם אל תוך בית עסק.

חנות הירקות הותיקה בת 40 השנים, נפתחה למחרת האירוע לעוד יום של מסחר ושידרו אווירה של עסקים כרגיל. "יש לנו שם בחולון", נאמר ל"השקמה חולון" מהחנות.

האם ידוע לכם מי עומד מאחורי זריקת הרימון?

"עדיין אין לנו כיוון. אני הייתי בחנות כשזרקו את הרימון", משחזר אחד מאנשי הצוות, "זרקו אותו פתוח בניגוד לרימון שהושלך סגור ביום חמישי. אנחנו סומכים על המשטרה שתעשה את העבודה שלה. הם בודקים כמה כיוונים."

אנשי עולם תחתון עומדים מאחורי זה?

"אין לי מושג. יש כמה אופציות למשטרה. אנחנו לא מעורבים עם אף אחד. אנחנו לא מפחדים ושלמים עם עצמנו. אנשים מכירם אותנו לא מהיום ויודעים שאנחנו לא קשורים אל העולמות האלה ולא רוצים קשר אליהם גם בעתיד. כשהמשטרה תסיים את העבודה נראה מה היה המניע."

בתוך כך, יש מבין תושבי הרחוב המבוהלים שסוברים כי מה שעומד מאחורי האירועים הם ארגוני פשע שגובים דמי חסות מהעסקים המקומיים.  "ברגע שזה פעם אחרי פעם צריך למנוע פגיעה בתושבים ולסגור מנהלית את העסק עד לבדיקה מול כל הגורמים. מחר יפגע אדם חף מפשע", אמרה סמדר בן עזרא פרחי, המתגוררת באזור.

ציון לוי, תושב רחוב אילת אומר כי מדובר לטענתו בבזיון, "חבורה של פרחחים. עושים בית ספר למשטרה ולראש העיר. זו פשוט בושה." לכך מוסיפה שרון ביביאן, המתגוררת בסמוך למקום הפיצוץ ומזהירה מפני השתלטות משפחות הפשע על העיר חולון, "הגיע הזמן שראש העיר יפתח את העיניים. חולון נהפכה לעיר מקלט לעולם התחתון."

בשלב זה מתנהלת חקירת משטרה בעניין שפרטיה וממצאיה טרם פורסמו.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל הצליחה להגיע השנה להישגים מקצועיים רבים, הבאים לידי ביטוי בירידה של עשרות אחוזים ביחס לשנה שעברה בהיקף עבירות האלימות והרכוש בגזרת המחוז. בתוך כך, משטרת ישראל פועלת כל העת, בכל האמצעים העומדים לרשותה, הסמויים והגלויים כאחד, וזאת לשם חשיפת העבריינים והבאתם לדין. מטבע הדברים לא נרחיב אודות החקירות בנוגע למקרים הללו."

צפו:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר