כבר שש שנים שבניין בג'סי כהן מתמלא בביוב

הדיירים מתלוננים סתימות חוזרות ונשנות בקו הביוב. בתאגיד המים מרגיעים: "בודקים אפשרויות סיוע לדיירים"

פורסם בתאריך: 23.12.20 15:45

סיוט מתמשך: דיירי בניין מספר 24 ברחוב מסילת העולים שבשכונת ג'סי כהן לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבה נשמו אוויר צח וצלול. במהלך שש השנים האחרונות, תקלות ביוב שונות, חוזרות ונשנות מדי מספר שבועות, פוגעות באיכות חייהם.

על פי טענתם של דיירי הבניין לפני שש שנים בוצעו עבודות תשתית ברחוב. מאז, לטענתם, צינור הביוב של הבניין שלהם נסתם בתדירות גבוהה. התוצאה: מפגעי ריחות קשים ואף מספר הצפות שהצריכו הזמנה של ביובית לפינוי מי השפכים. ביום שבת האחרון התרחש אירוע נוסף, בו הוצפה החצר שבכניסה לבניין במי ביוב מזוהמים. דיירי הבניין נאלצו לממן ביובית שתשאב את המים המצחינים.



"הדבר הזה חוזר על עצמו כל כמה שבועות", מספרת דיירת הבניין ומציינת כי המצב נעשה בלתי נסבל, "אנחנו חיים במצב שבו מים מזוהמים מציפים בכל פעם מחדש את הכניסה לבניין. כל הצנרת שפה דפוקה והרוסה. אין מנוס מלהחליף אותה לגמרי. אנחנו בכל פעם צרכים להזמין ביובית כדי שתשחרר את ההצפה. מה שהלך כאם ביום שבת היה סיוט. אני מצטערת על הביטוי, אבל פשוט הרחנו חרא באוויר. אי אפשר ככה".

לדבריה, דיירי הבניין פנו מספר פעמים לעירייה ולתאגיד המים העירוני, אולם אף אחד מהגופים לא לקח אחריות והבעיה לא נפתרה. "אנחנו לא יכולים לשלם על ההחלפה של הצנרת. העירייה ותאגיד המים לא הסכימו לקחת על זה אחריות. פנינו למספר קבלנים והעלות היא של כ-40 אלף שקל. גרים כאן הרבה קשישים ואנשים קשיי יום, חלקם בדירות ציבוריות, אין לאף אחד יכולת לממן את זה".

מתאגיד המים של חולון, "מי שקמה" נמסר בתגובה: "קיימת בעיה בקו הביוב הפרטי של הדיירים, התאגיד עוזר מדי פעם בשחרור הסתימות הפרטיות, אבל באחריות הדיירים להחליף ולתקן את הקו. יחד עם זאת, התאגיד והעירייה בודקים אפשרויות סיוע לדיירים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר