צילום: diy13 / shutterstock.com

איש צוות בגן ילדים חלה בקורונה: נמשכת העלייה במספר החולים בחולון

גם היום ימשיך לפעול מתחם בדיקות קורונה עבור תושבי העיר. במשען חולון החלו לחסן את אנשי הצוות והדיירים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 23.12.20 14:46

נמשכת ההדבקה במוסדות החינוך בעיר: לפני זמן קצר נודע כי איש צוות מגן תלם נמצא מאומת לקורונה. כל צוות ילדי הגן ואנשי הצוות שבאו במגע הונחו להיכנס לבידוד עד לתאריך 31.12.20 (כולל). הלימודים בגן יחודשו ב-1.1.21.



בתוך כך, נמצא תלמיד מאומת לקורונה בבית הספר ישורון, וכן בבית הספר אשלים. בבית הספר יבנה נמצאו ארבע תלמידות מאומתות לקורונה, שני תלמידים בתיכון קוגל, תלמיד בבית ספר נבון ותלמיד בקמפוס קריית שרת. בבית הספר שמעון פרס נמצאו שלושה תלמידים מאומתים לקורונה וכך גם בתיכון אילון. בעיריית חולון שבו והדגישו כי כל הורה מתבקש לדווח למשרד הבריאות על הכניסה לבידוד.

מספר חולי הקורונה הפעילים בעיר עומד כעת על 403 איש כאשר 44 חולים חדשים אומתו אתמול. מספר הנפטרים בחולון עומד על 96 איש. מפרוץ המגיפה נדבקו בקורונה 6,221 מתושבי העיר.

בשעה זו נפתח מתחם "היבדק ולך" בתוך מרכז בריזה (רחוב אורנה פורת 2) אשר יפעל עד השעה 20:00 בערב.



במקביל לאירוע ההדבקה, מבצע החיסונים בחולון נמשך, זה היום השלישי. הבוקר הגיעו אנשי מד"א לחסן את אנשי הצוות ודיירי בית אבות משען בחולון. אמש הודיע ראש מטה מגן אבות , פרופסור נמרוד מיימון למנכ"ל משען, עמרי כהן, כי בחר בבית משען חולון לביצוע הפיילוט של חיסון דיירי בתי הדיור המוגן בישראל . בהנחה שהפיילוט יוכתר בהצלחה , בשבוע הבא יחל מבצע חיסון ארצי של כל בתי הדיור המוגן בישראל.

צילום: יח"ץ משען

מנכ"ל רשת משען עמרי כהן הודה למיימון על בחירת בית משען חולון לביצוע הפיילוט. אנשי הצוות של משען חולון בראשות המנהל תלמי יפה התגייסו למשימה ומבצע החיסונים נערך באופן טוב. מנכל משען , עמרי כהן, אומר כי הופתע לטובה מרמת שיתוף הפעולה וההיענות של כלל 2500 דיירי רשת משען ובראשם דיירי משען חולון. בדיקה מוקדמת שערכה הנהלת משען העלתה כי קיימת היענות גבוהה מאוד בקרב 2,500 דיירי משען לבצע את החיסון. מנכ"ל הרשת עמרי כהן אמר שמשען תהפוך לרשת המחוסנת הגדולה בישראל. "אני מתכוון להתחסן ולהוות דוגמא לכלל עובדי הרשת", הדגיש.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר