עו"ד רועי כהן יתמודד לכנסת עם המפלגה החדשה של עופר שלח

עו"ד כהן, המשמש כנשיא ארגון העצמאים, כיהן כחבר מועצת העיר חולון במשך שלוש קדנציות

פורסם בתאריך: 24.12.20 15:06

חבר הכנסת עפר שלח, ממפלגת יש עתיד, הודיע היום (חמישי) על עזיבת מפלגתו והקמת מפלגה חדשה. שלח צפוי להתפטר מהכנסת בתחילת שבוע הבא. הבוקר צצו פרסומים רבים לפיהם שלח צפוי להכריז עו"ד רועי כהן, המשמש כיום כנשיא ל.ה.ב – ארגן העצמאים, יחבור אל רשימתו בבחירות הקרובות לכנסת ה-24, ואכן בשעות הצהריים הודיעו השניים, במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבית סוקולוב, על שיתוף הפעולה וריצה משותפת בבחירות לכנסת.

"בחרתי כשותף למסע את רועי כהן, נשיא ל.ה.ב. רועי הוא יותר מנציגי העצמאים. בשנה האחרונה הוא הנציג הבולט ביותר של כל אלה שנפגעו ממשבר הקורונה. הוא לא רק זועק ונלחם אלא מציע פתרונות מהירים", מסר שלח בהצהרה לתקשורת.



עו"ד רועי כהן בהצהרה המשותפת עם ח"כ עופר שלח. (צילום מסך מתוך הפייסבוק של עופר שלח)

עו"ד כהן (43), נשוי לטל ואב לשלושה ילדים, כיהן כחבר מועצת העיר חולון בין השנים 2018-2003, במהלכן גם כסגן ראש העירייה. בבחירות שהתקיימו לפני כשנתיים, החליט כהן שלא להתמודד שוב ופרש מהחיים הפוליטיים המקומיים, זאת בשל רצונו לנסות ולהשתלב ברמה הלאומית כמייצג מגזר העסקים הקטנים והבינוניים.



את דרכו הפוליטית התחיל במועצת העיר חולון כשנבחר אליה לראשונה בגיל 25 בלבד. במרוצת הזמן צבר תארים וניסיון רב. כהן גדל והתחנך בעיר חולון, היה לבוגר המחזור הראשון של בית הספר ע"ש גולדה מאיר ולאחר מכן סיים את לימודיו בתיכון ע"ש ד"ר חיים קוגל תוך שהוא זוכה לקבלת פרס "קוגל" לתלמידים מצטיינים, אז בקולנוע "רינה" ההיסטורי בעיר. עד גיל 17 שיחק כהן בקבוצת הילדים, הנערים והנוער בהפועל חולון בכדורסל ועד היום הוא אוהד חולונייה מושבע.

כהן הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מהמכללה האקדמית ברמת גן, בה שימש גם כיו"ר אגודת הסטודנטים ומזכיר ארגון הסטודנטים הארצי, וכן בעל תואר שני במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן.

כיום משמש כעורך דין בעל משרד עצמאי הפועל שנים רבות במגזר הציבורי והשלישי ומכהן כנשיא לה"ב –  לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל בהתנדבות. בשנת 2016 מונה כחבר ההנהלה הישראלי הראשון ב-ESBA, הארגון האירופאי לארגוני העסקים הקטנים והבינוניים המאגד 35 מדינות.

במהלך החודשים האחרונים ניהל כהן את מאבקם של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים שקרסו תחת משבר הקורונה. כהן דבק בעמדה, כי על המדינה לפצות בצורה ראויה את בעלי העסקים לפני כניסה לכל סגר. "ההחלטה על סגר היא הרסנית עבור העסקים הקטנים; במיוחד עבור נותני שירותים לפני החג כמו ספרים ומתנות", אמר עו"ד כהן בריאיון לאתר "השקמה חולון" רגע לפני הכניסה לסגר השני. "אין נתונים על תחלואה בעסקים. אנחנו יצרנו משוואה שאומרת שאין סגר בלי פיצויים מראש. בעלי העסקים צרכים לדעת לפני היציאה לסגר שישלמו להם את הארנונה, שהם יקבלו פיצויים ולא יצטרכו להוציא עובדים לחל"ת", הוסיף כהן.



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר