בן 61 הותקף על ידי שלושה כלבים בגינה הציבורית

לטענת תושבים בעלי כלבים משחררים את כלביהם בגינה הציבורית ומסכנים עוברי אורח

פורסם בתאריך: 27.12.20 15:11

בערב שבת האחרון, סמוך לשעה 19:00, הותקף אשר לוי בן 61 על ידי שלושה כלבים, כשצעד ב"גן איילה" שברחוב אנילביץ' בחולון. הוא פונה על ידי צוות מד"א אל בית החולים וולפסון כשהוא מדמם ברגלו. לדבריו, שוטרים שהגיעו למקום לקחו מבעלי הכלבים את הפרטים אך מאחר שלא היה ניתן לזהות מי מכלבים נשך את לוי, הם שוחררו ללא הסגר.

בינתיים נאלץ לוי להתמודד עם הכאבים והטראומה בעקבות התקיפה. "אני עם כאבים ברגל. וקצת לחץ נפשי" מספר לוי, "באתי לראות את הנכדים שלי ולאכול אתם ארוחת ערב. עברתי בגינה ושמעתי רעש, שרודפים אחריי. אחד מהכלבים תפס לי את הרגל והם התנפלו עליי באגרסיביות. לקחו לי כמה שניות כדי להתעשת והצלחתי להיאבק בהם. אין לי מושג למה הם עשו את זה. אני לא מתגרה בכלבים, גם לא ראיתי אותם. הייתי המום. לא הבנתי איך הגעתי לסיטואציה הזו שכלבים תוקפים אותי. אף פעם זה לא קרה לי ונכנסתי לסטרס. כנראה שאחד מהכלבים היה תוקפני. השניים האחרים כנראה הצטרפו אליו".

 

"אחרי שהותקפתי צרחתי מכאב, והבעלים של הכלבים ישבו על הספסל ורק אחרי כמה דקות לקחו את הכלבים וניסו לברוח. הם לא התייחסו אליי. זה הדבר שעצבן אותי יותר מהכל. אני עם כאבים צורח והבעלים לא מתייחסים ורק מנסים לברוח. טוב שזה קרה לי ולא לילד. הנכדים שלי משחקים בגינה הזו כל יום ואני מתפלא על אנשים שלא שמים מחסום בפה לכלבים. זה יכל להיגמר באסון".

הדיירים המתגוררים בסמוך לגינת הכלבים בגינת איילה מספרים שמזה זמן רב הם פונים לעיריית חולון ומתלוננים שהכלבים משוחררים מחוץ לגינה והיא חשוכה. "זה ממש מפחיד לעבור בגינה, הכלבים משוחררים ללא רסן מחוץ לגינת הכלבים וזה עניין של זמן עד שאחד הכלבים ישתגע ויתקוף את אחד הילדים שמשחקים בגינה הצמודה לגינת הכלבים", סיפר לפני שבוע תושב השכונה, ל"השקמה חולון", והוסיף כי פנה בנושא לעירייה. "בכל פעם שהתקשרתי הגיעו פקחים, אך הבעיה היא שבעלי הכלבים רואים את הפקח מרחוק וישר שמים לכלב רצועה. בלילה זה ממש מפחיד יש חושך ופתאום רץ אליך כלב ללא רצועה".



מעיריית חולון נמסר בתגובה: "צר לנו על המקרה שבו נפגע תושב העיר ועל ההתנערות של בעלי הכלבים מאחריותם החוקית והמוסרית. הווטרינר העירוני פועל לקבלת הפרטים על בעלי הכלבים ואנו מקווים שהמשטרה תמצה עד תום את החקירה. ברגע שיגיע אל הכלבים הם יטופלו בהתאם לחוק".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, טרם התקבלה תלונה רשמית כפי שהונחה להגיש כנדרש. ככול שתתקבל תלונה, תיפתח חקירה בהתאם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר