מיקאל בוזגלו
צילום: ליאור פינקסון

מיקאל בוזגלו עוזב את את מועצת העיר

בוזגלו נימק את פרישתו בכך שאין לו השפעה אמיתית מול העירייה

פורסם בתאריך: 28.12.20 15:14

חבר מועצת העיר חולון, מיקאל בוזגלו, הודיע לפני זמן קצר על פרישתו ממועצת העיר. את מקומו יתפוס יעקב מזרחי. בוזגלו נימק את החלטתו לפרוש בכך שהוא חש כי אין לו השפעה אמיתית כחבר מועצה אל מול פעילותה של העירייה בראשות ששון. "אותה מהות שסגני ראשי העיר לא מבינים זאת ויש לי הרבה מה לומר , אל דאגה את זה אומר בקרוב שאפרוש מהקרקס הזה שנקרא מועצת העיר", אמר בוזגלו לפני זמן קצר.

בוזגלו נבחר למועצת העיר בשנת 2018 כשעמד בראש הסיעה של חבר המועצה לשעבר, עמוס ירושלמי. בוזגלו אף התמודד לראשות העיר, אולם הגיע רק למקום הרביעי.



קודם לכן, היה בוזגלו פעיל חברתי מוכר בעיר שהעביר לא פעם ביקורות על התנהלות העירייה, זאת במסגרת שידורים חיים רבים בחשבון הפייסבוק שלו.

בוזגלו צפוי לפרוש בישיבת המועצה הבאה. את מקומו שיתפנה במועצה, יתפוס חבר רשימות, יעקב מזרחי.



תגובות

3 תגובות
  1. לוחמת צדק

    אסור לך לעזוב בוזגלו אתה הכנסתה למען התושבים שסומכים עליך אתה חייב להמשיך ולהילחם על מקומך. כי היחיד שם שדואג לדברים של צדק ויושר זה אתה בוזגלו העיר חולון זכתה בך ואסור לך לתת לשחיתות לנצח אתה שם למען הצדק העם ןהתושבים אתה רוצה להיות ראש עיר בקרוב לכן חובתך להמשיך ותצליח שם למען האזרחים על העזרה למענם אתה תמשיך למען הכלל זה מה שאתה מכיר ויודע להילחם על צדק ויושר . גם שנראה קשה זה דווקא הזמן להצליח בגדול מול כל הקשיים ולהוכיח שצדק ויושר כן ישאר וישמור על העיר בוזגלו בורא עולם בחר בך תמשיך. אתה חייב העיר סומכת עלייך אתה כנראה תיבחר בראשות העיר הבאה אז תילחם על מקומך העיר חולון איתך .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר