מקרר ריק

אם חד הורית לארבעה ילדים מחולון: "אין לנו מה לאכול"

האם שאינה עובדת עקב בעיות בריאותיות, צברה חוב של 1,500 שקל לסופר השכונתי, שאותו היא גוררת כבר שלושה חודשים. כך נראה המקרר של המשפחה

פורסם בתאריך: 30.12.20 15:36

אם חד הורית מחולון, המגדלת ללא כל סיוע את ארבעת ילדיה, מצאה את עצמה בימים אלה ללא אפשרות לתת לילדיה אוכל, ומנגד חוששת לפנות לרשויות הרווחה.

לסיפורה של האם, המתגוררת בשכונת נאות רחל בחולון, קשה להישאר אדישים. בשיחה עם "השקמה חולון" היא מגוללת את קשיי היומיום שלה, את ההישרדות שהיא מנת חלקה ואת הרקע לחיים שלא היטיבו עימה ועם שלושת ילדיה. היא פונה ומבקשת מכל מי שיכול לסייע, להירתם לעזרתה בעת המשבר הגדול שבו היא נמצאת ומלווה אותה זה זמן רב.



"נתקעתי בלי אוכל לילדים שלי. אני לא מצליחה להחזיק מעמד. צברתי חובות בסופר השכונתי. אבל אין לי איך לשלם לו ואני חייבת לו כבר שלושה חודשים 1,500 שקל ושלא יודעת איך לסגור זאת. מאיפה הביא לילדים אוכל? אני לא רגילה לזה. תמיד הייתי בצד הנותן", היא מספרת בבכי.

לאם ארבעה ילדים, בני שנה וחצי, שלוש וחצי, 14 ו-20. לדבריה, לאחר שעברה תאונת דרכים לפני חמש שנים ונפגעה בעמוד השדרה, היא לא עובדת וחיה מקצבת נכות. "אני לא יכולה לעבוד כמו שעבדתי קודם. יש לי קצבת נכות של 3,900 שקל. אני מעדיפה לעבוד ולפרנס את עצמי ולא לבקש מאף אחד שקל אבל אני לא יכולה".

"אני גם חשבתי שאני גיבורה ולא צריכה אף אחד אבל אני חייבת כסף", היא ממשיכה, "בעל המכולת רודף אחריי שאשלם. אני לא יודעת על מה לשלם קודם: אוכל או חשבון גז. אם הילדים מבקשים גבר בסיסי כמו שוקולד אין לי כסף לקנות להם, ובטח לא לתת להם דמי כיס. הבת הגדולה שלי, בת 20, גם לא יכולה לעזור. היא עברה ניתוח להוצאת גידול מהכתף. אני לא מבקשת שום דבר לעצמי, מי שיכול לסייע לי בסגירת החוב או בעזרה לאוכל לילדיי יעזור מאוד".

לסיוע לאם ולילדיה ניתן לפנות לאשת הקשר שני שרביט, בטלפון: 052-421-9552.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבל למה?

    כל הסיפור לא ממש גורם לרחם על האישה שבחרה להביא ילדים כשהיא נכה…

  2. יואל

    היא לא אם חד הורית אם אבא של הילדים בחיים,
    היא "אם יחידנית" ואין יותר עלבון לאבא של ילדים
    שהבירוקרטיה הרגה אותו ועדיין בחיים, מעשה הוא חי מת בחסות המדינה.

  3. מורן

    איזה תשובות מגעילות בייחוד התשובה שהיא בחרה להביא ילדים בעודה נכה…אני מתביישת שיש כאלה אנשים במדינה שלנו מי אנחנו שנשפוט אנחו פה לאהבת חינם ועזרה שה'לא יעמיד אף אחד בניסיון הזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר