המאבק בקורונה: נמשך מבצע החיסונים לצד הבדיקות לגילוי הנגיף

ביממה האחרונה התווספו בחולון 71 נדבקים בקורונה

פורסם בתאריך: 29.12.20 10:20

עיריית חולון חזרה בה ממהודעה שנמסרה הבוקר (שלישי), לפיה חולון הפכה לעיר כתומה. הציון המינימלי לעיר כתומה הוא 6.1, אולם שחולון עדיין נושאת ציון 6, לכן חולון עדיין מוגדרת כעיר צהובה. אבל קיים חשש שכבר בימים הקרובים תשנה העיר את צבעה, זאת לנוכח העלייה במספר חולי הקורונה. דבר שעלול להוביל להגבלות על העיר, במיוחד בתחום החינוך.

על פי נתוני משרד הבריאות ביממה האחרונה אובחנו 71 חולים חדשים. כעת עומד מספר חולי הקורונה הפעילים על 525. שיעור התחלואה בעיר הוא 19.1 על כל 10,000 תושבים. אחוז הבדיקות המאומתות עומד על 4 אחוז.

"אף אחד לא מעוניין שההגבלות המחמירות של הסגר הנוכחי יישארו בחולון. יש לכך השלכות מבחינת התנהלות החיים היומיומית, כולל בתחום החינוך. לכן, נדרשת מכולנו אחריות אישית גבוהה לשמור על כללי משרד הבריאות", נמסר מהעירייה.



גם ברמה הארצית נמשכת העלייה בתחלואה, כאשר אתמול אובחן מספר שיא של חולים – 5,449. מספר החולים הפעילים בישראל הגיע ל-38,656.

בתוך כך, נמשך מבצע החיסונים המשותף של העירייה עם המרכז הרפואי וולפסון עבור האוכלוסייה המבוגרת. אולם אתמול התקבלו תלונות על צפיפות ותור ארוך במתחם החיסונים בבת החולים. "יש כאן המון אנשים בתוך פרוזדור קטן. אין פה אוורור. אנשים באים להתחסן אבל עלולים להידבק בעצמם", טען תושב העיר.

התור לחיסון בבית החולים וולפסון

מבית החולים וולפסון נמסר: "מתחם החיסונים בוולפסון ממוקם במחלקה מרווחת בקומה ראשונה ומתנהל, כדברי ראש חטיבת המרכזים הרפואיים של משרד הבריאות – באופן מופתי. עד כה חוסנו אצלנו יותר מ-4,000 אנשים ואנו גאים כי אנו מובילים במסגרת מבצע לאומי ושמחים לשרת את האוכלוסייה ואת עובדינו בשירות שהוא קריטי ומציל חיים. החיסונים ניתנים מתוך תחושת מחויבות עמוקה לקהילה ואנו קוראים לכלל הציבור – בואו להתחסן".

ביום חמישי הקרוב (31.12) יופעל מתחם בדיקות בקאנטרי בריזה (רחוב אורנה פורת 2) בשעות 20:00-14:00.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר