עיריית חולון הרסה כלבייה בלתי חוקית באזור התעשייה

בעירייה ציינו כי לפקחים הוצמדה אבטחה גם בבתיהם, לאחר שאויימו עם חשיפת המבנה הבלתי חוקי

פורסם בתאריך: 30.12.20 11:13

עיריית חולון ביצעה השבוע פעולת הריסה של מבנה שהוקם בניגוד לחוק ושימש ככלבייה.

המבנה הלבתי חוקי הוקם ברחוב המנור שבאזור התעשייה חולון. מבצע ההריסה בוצע בשיתוף כוחות יס"מ של המשטרה ובסיומו נעצר בעל הכלבייה. כמו כן, פנו הכלבים ששהו במקום.



המבנה נחשף לפני כשמונה חודשים באמצעות רחפן של הפיקוח העירוני. לאחר בדיקה של מפקח מחלקת הפיקוח על הבנייה, התברר כי בסמוך לרחוב המנור גודר שטח חולי ובמקום מתבצעת בניית כלבייה ללא היתר. יצוין, כי הכלבייה נבנתה במתחם של עסק פרטי, שבנוי ברובו ללא היתר ואשר כבר היה מצוי בהליך חקירה מתקדם. לאחר סיורים שנעשו במקום בסיוע רחפן הפיקוח העירוני, ועם השלמת הליך החקירה, הוציאה מחלקת הפיקוח על הבנייה צו הריסה מנהלי להריסת הכלבייה.



בעיריית חולון ציינו כי במהלך הטיפול בצו ההריסה התקבלו איומים קשים נגד שני מפקחי הבנייה, שטיפלו בעבירות במתחם ובצו ההריסה. בעקבות האיומים ובהוראת משטרת ישראל ניתן ליווי אבטחה צמודה לכל אחד ממפקחי הבנייה, כולל בביתם, למשך תקופה של כארבעה חודשים. כמו כן, על פי החשד גם המפקח העירוני אוים על ידי הבעלים שבנה את הכלבייה. במקביל, הוגשה על ידי בעל הכלבייה בקשה לעיכוב הליך צו הריסה שטופל על ידי התביעה העירונית.

מחשש לצער בעלי חיים, ביצעו השירות הווטרינרי של עירית חולון ויחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות כמה ביקורות בכלבייה ואותרו כ-10 כלבים מסוג רועים אסיאתיים. הבעלים חויב לחסנם בחיסון לכלבת והכלבים פונו מהמקום.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "התגובה המהירה והאסרטיבית של העירייה לטיפול בבנייה בלתי חוקית תימשך והאיומים כנגד עובדי ציבור מסורים לא ירפו את ידינו בשמירה על החוק ועל הסדר הציבורי. אנו נמשיך ונגלה אפס סובלנות כלפי אלימות כנגד עובדי ציבור והם ימשיכו לעשות את עבודתם ללא פשרות".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר