רוני שני קדמיאל. צילום: החברה למתנ"סים

רוני שני-קדמיאל מונתה למנכ"לית רשת קהילה ופנאי

שני-קדמיאל תחליף את ורדה לוי ששימשה בתפקיד בשבע השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 31.12.20 12:18

הנהלת רשת "קהילה ופנאי" בחולון אישרה אתמול (רביעי) את בחירתה של רוני שני קדמיאל לתפקיד מנהלת הרשת מטעם החברה למתנ"סים הארצית. באותו מעמד התקיים טקס הפרידה מהמנכ"לית היוצאת, ורדה לוי, שתעבור לתפקיד מנהלת אזור בחברה הממשלתית למתנ"סים, זאת לאחר שבע שנים בהן ניהלה את הרשת.

במהלך ישיבת ההנהלה צוינו ההישגים של לוי במהלך שנות עבודתה ברשת "קהילה ופנאי", בהם הליכי ייעול של המבנה האירגוני של הרשת, שיפור תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, צמיחת היקף הרשת למעלה מ-40 אחוז, הצמחת עשייה חברתית וקהילתית וגידול של פי שלושה במיזמים בוני קהילה, והמיצוב של הרשת כמובילה בתחומה בחולון.



קדמיאל בעלת רקע של ניהול בחברה למתנ"סים הארצית במהלך 20 השנים האחרונות. בחמש השנים האחרונות ניהלה את מרכז קהילתי "מפגשים" במזכרת בתיה והובילה אותו להישגים רבים, למול אתגרים משמעותיים ביניהם תהליכי התייעלות, התמקצעות ובינוי קהילה. קודם לכן ניהלה קדמיאל את רשת המרכזים הקהילתיים בבית שמש. לקדמיאל תואר שני במנהל עסקי-ציבורי ותואר פסיכולוגית קלינית.

קדמיאל מסרה עם כניסתה לתפקיד: "שנותיי הרבות בתפקידי ניהול בכלל ובחברה למתנ"סים בפרט לימדו אותי שלכל מקום יש את האופי שלו והאתגרים שלו. אני מגיעה לחולון נרגשת, מודה להנהלה על האמון, ובכוונתי להמשיך ולהוביל את הרשת, לאחר התמודדות לא פשוטה עם השלכות הקורונה, בהמשך לעבודה הנפלאה שעשתה ורדה בתמיכת הרשות והפעילות הקהילתית הענפה הקיימת", אמרה קדמיאל.

עם סיום תפקידה, מסרה ורדה לוי: "אני יוצאת לדרך חדשה, הרשת ותושבי חולון מקבלים מנהלת מצוינת. ברצוני להודות לראש העיר, מוטי ששון, על האמון והמחויבות לאורך שבע שנותיי בתפקיד, לעוזר ראש העיר, יוסי זיידה, על הליווי לאורך כל הדרך, לכל המנכ"לים, המנהלים, האגפים  והמחלקות בעירייה על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר ובעיקר להנהלת הרשת על הגיבוי והאמון, לעובדי הרשת על שותפות הדרך, ולחברה למתנ"סים הארצית שליוותה לכל אורך הדרך והעניקה משאבים רבים, ובעיקר לתושבים, למתנדבים ולפעילים. תודה על הזכות הענקית שנתתם לי, מאחלת בריאות ואושר".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בירך את קדמיאל ומסר: "אני מברך את הנהלת רשת קהילה ופנאי על הבחירה המקצועית ברוני שני-קדמיאל לתפקיד מנכ"לית הרשת ומאחל לה הצלחה רבה. בשם תושבי חולון אני מבקש לברך את ורדה לוי, המנכ"לית היוצאת, על השיגיה הרבים, על עשייתה הקהילתית הרבה ועל שותפות הדרך. ללא ספק, כעת יוכלו גם יישובים נוספים במרכז הארץ ליהנות מיכולותיה ומכישוריה במסגרת תפקידה החדש".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר