צילום: דוברות המשטרה

סופ"ש של סגר בחולון: המשטרה ביצעה פעולות אכיפה לשמירה על התקנות

במסגרת פעולות האכיפה בעיר נתפס צעיר בן 18 שהפר חובת בידוד ביתי ונקנס ב-5,000 שקל

פורסם בתאריך: 10.1.21 09:58

העיר חולון העבירה את סוף השבוע הראשון של הידוק מגבלות הסגר, במהלכו התרחשו אירועים נקודתיים של הפרת מגבלת ההתקהלות. יחד עם זאת, עולה כי באופן כללי, נשמר הציבור להנחיות המחמירות שקבע משרד הבריאות.

כזכור, בין המגבלות, נאסר להתרחק מן הבית למרחוק שעולה על קילומטר אחד (לצורך שאינו חיוני או מוחרג), לקיים התקהלות של מעל חמישה אנשים איש בתוך מבנה ו-10 אנשים בשטח פתוח (לרבות תפילות), פתיחת עסקים שאינם מוגדרים כחיוניים, קיום ספורט בקבוצות ואירוח בבית של משפחה אחרת. החל מיום שישי פרסה המשטרה מחסומים בכבישי הארץ, כשבין היתר נפרסו מחסומים ארעיים גם בתוך הערים כולל חולון. מרחב איילון של המשטרה, הקצה כוח אדם מיוחד של שוטרים עבור מבצע האכיפה של תקנות משרד הבריאות באזור.



נראה כי הציבור בחולון, שהפכה לפני מספר ימים לעיר כתומה, הפנים את הוראות משרד הבריאות ונמנע ברובו מלקיים פעילויות אסורות במחרב הציבורי. כך למשל אתמול (שבת) בגן הרצל, המשתרע על פני כמה קילומטרים וחוצה את העיר מצפון לדרום, נראתה כמות מבקרים מעט קטנה יותר בהשוואה לשבוע שעבר. יחד עם זאת, עדיין נצפו אנשים מקיימים ספורט קבוצתי של משחק כדורגל, זאת בניגוד לתקנות. בחלקים אחרים של הגן, נראתה התקהלות ספונטנית של ילדים והוריהם סביב מתקני המשחקים. מראה דומה נצפה גם באזור גני סיפור בשכונת קריית איילון. נראה כי הרשויות מתקשות בשלב זה לאכוף את התקנות על התקהלויות מסוג זה.

בלילה שבין שישי לשבת, במהלך בדיקה שגרתית במחסום שנפרס בעיר, תפסו שוטרי מרחב איילון, צעיר כבן 18 שהפר חובת בידוד ביתי. השוטרים הורו לו לשוב לביתו באופן מיידי וקנסו אותו בסכום של 5,000 שקל על הפרת חובת בידוד. אירוע נוסף התרחש במועצה המקומית אזור, כאשר המשטרה חשפה מסעדה שנתנה שירות ללקוחות ומכרה להם מזון בניגוד לתקנות משרד הבריאות. השוטרים רשמו לאחראי במקום קנס בסך 5,000 שקל בגין מכירה במקום בניגוד להנחיות.

בתוך כך, במהלך השבוע שעבר חשפו שוטרי מרחב איילון דירת מגורים שבה נמצאו אנשים שאינם דיירי המקום, תוך הפרת ההנחיה שלא להתרחק מעל 1,000 מטרים ממקום מגוריהם. השוטרים רשמו לבעל הדירה קנס בסך 5,000 שקל וקנסות בסך 500 שקל בגין הפרת הנחיות הסגר, ליתר הנוכחים.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר