צילום: Drazen Zigic / shutterstock.com

התחלואה בחולון ממשיכה לעלות: מעל 1,100 חולים הבוקר

מספר החולים הפעילים בחולון ממשיך לעלות בעקביות וחצה הבוקר את רף ה-1,100 איש, כאשר העיר ממשיכה להיות כתומה עם ציון 7 לפי מודל הרמזור ומתקרבת להיות עיר אדומה

פורסם בתאריך: 13.1.21 13:02

העלייה בתחלואת הקורונה לא פוסקת: משרד הבריאות עדכן הבוקר (ד', 13.1) כי אמש אובחנו 9,025 מקרים חדשים של חולי קורונה מאומתים ברחבי הארץ, אשר יחד איתם עלה מספר חולי הקורונה הפעילים בישראל ל-78,215 איש, מתוכם 1,042 חולים שמצבם מוגדר קשה.

בחולון נרשמו הבוקר 1,108 חולי קורונה פעילים, בעוד העיר, שעדיין מוגדרת כתומה עם ציון שעלה היום ל-7, מתחילה להתקרב אל האזור האדום. נתוני משרד הבריאות מראים היום כי שיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על 6 אחוז ושיעור התחלואה העירוני עומד על 38.8 חולים על כל 10,000 תושבים.



בתוך כך, מבצע החיסון של צוותי החינוך המתנהל בעיר, נמשך במלא הקצב. כזכור, בעקבות החלטת הממשלה לחסן את צוותי החינוך בארץ, פנה ראש העיר מוטי ששון בסוף השבוע להנהלת בית החולים וולפסון וקופות החולים ועד כה – במסגרת מבצע מיוחד חוסנו בחולון כבר למעלה מ-2,000 אנשי חינוך מיוחד ונוער בסיכון בחולון.

אמש, רבים מצוותי החינוך של בתי הספר השונים בעיר פקדו במסגרת המבצע את מתחם החיסונים של מכבי. אנשי הצוות החינוכי שהגיעו למקום דיברו על הרצון לפגוש כבר את התלמידות והתלמידים באופן אישי, פנים אל פנים והביעו תקווה כי האור כבר נראה בקצה המנהרה ויש למה לצפות. חלקם ציינו כי אף שחששו קצת בהתחלה, שמחו והודו על ההזדמנות שניתנה להם להתחסן כמה שיותר מהר וקראו לכולם ללכת ולהתחסן.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר