אמבולנס
צילום: shutterstock By ChameleonsEye אמבולנס

וולפסון: בת 9 חודשים פונתה במצב קשה לאחר שטבעה בביתה

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר כי אנשי צוות רפואי חירום וצוותי ילדים נלחמים על חייה בשעה זו, לאחר שטבעה בביתה והגיעה לחדר המיון במצב המוגדר קשה

פורסם בתאריך: 13.1.21 13:08

תינוקת בת כתשעה חודשים הובהלה כעת אל המרכז הרפואי וולפסון, לאחר שטבעה בביתה, בנסיבות שעדיין לא נחקרו.



מנהלת מיון הילדים בוולפסון, ד"ר גילה מאירסון, מסרה כי מצבה של התינוקת מוגדר כעת קשה, וכי צוותי מיון ילדים יחד עם צוותי טיפול נמרץ ילדים של המרכז הרפואי נלחמים בשעה זו על חייה. כמו כן נמסר כי כעת מצבה מוגדר כיציב והיא נושמת בכוחות עצמה, אך היא עדיין נמצאת בטיפול נמרץ.

לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות (2016-2020) טבעו למוות בישראל 99 ילדים. 33 מהמקרים אירעו בבית ובסביבתו, ובשנת 2020 לבדה טבעו למוות 10 ילדים, מתוכם 3 בבית ובסביבתו.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, ציינה כי "טביעה היא גורם התמותה השני מתאונות ילדים. תינוקות ופעוטות יכולים לטבוע גם במים רדודים בעומק סנטימטרים בודדים ואפילו באמבטיה. ברגע שהפה והאף שלהם מכוסים במים הם במצב של טביעה ואינם יכולים לקרוא לעזרה או להתריע שהם בסכנה. טביעה מתרחשת במהירות ובדממה. בתוך 2 דקות הילד מאבד הכרה וכעבור 4-6 דקות חל נזק מוחי בלתי הפיך ועד מוות. אנחנו קוראים להורים – איש אינו רוצה להיות היום במקום ההורים שבתם טבעה באמצע אמבטיה תמימה. אל תגידו לי זה לא יקרה, פשוט לא משאירים תינוק באמבטיה ללא השגחה אפילו לא לרגע. בתום השימוש מרוקנים מיד ממים אמבטיה, גיגית ודלי".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר