צילום: Drazen Zigic / shutterstock.com

למרות כמות המתחסנים: נתוני התחלואה בעיר ממשיכים לעלות

הבוקר נרשמו בעיר 1,164 חולים פעילים לאחר עלייה נוספת בסוף השבוע. במקביל, מעל 40 אלף מתושבי העיר כבר התחסנו נגד קורונה והעירייה הודיעה על הרחבת מבצע החיסונים

פורסם בתאריך: 17.1.21 13:20

עיריית חולון מעדכנת הבוקר (א', 17.1) כי במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו עוד 42 מקרים מאומתים של קורונה בעיר, מה שמעלה את מספר החולים הפעילים בעיר ל-1,164 איש. בהתאם, על פי נתוני משרד הבריאות, חולון מוגדרת נכון לתחילת השבוע בתור עיר כתומה עם ציון של 6.8 לפי מודל הרמזור.

שיעור התחלואה העירוני בחולון עומד על 58 חולים על כל 10,000 תושבים, מעט מעל הממוצע הארצי, כאשר עד כה נפטרו בעיר מקורונה 105 חולים. במקביל, במרכז הרפואי וולפסון מאושפזים כרגע 72 חולי קורונה, מתוכם 14 במצב בינוני, 37 במצב קשה, 8 במצב קריטי ו-3 חולים המחוברים למכונת לב ריאה.



מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, מסרה כי "מדובר בעלייה תלולה במספר החולים ובמספר החולים הקשים. הצוותים שלנו עובדים במסירות גדולה ונמשיך לתת מענה רפואי מותאם אישית ככל שיידרש. ביחד נעבור גם את הגל הזה".

לצד העלייה בנתוני התחלואה ממשיכה בעיר גם העלייה בכמות המתחסנים, שעומדת כרגע על למעלה מ-40 אלף מתושבי העיר. מהעירייה נמסר כי החל מהשבוע יוכלו בני 45 ומעלה להתחסן לקורונה, כאשר מנתוני משרד הבריאות עולה כי כ-20 אחוזים מתושבי העיר קיבלו עד כה את מנת החיסון הראשונה, וכ-2 אחוזים כבר קיבלו את מנת החיסון השנייה.

מעיריית חולון נמסר כי "החיסונים מעודדים ומעוררים בנו תקווה ודווקא בשל כך זו העת לגלות אחריות אישית ולשמור על מרחק שני מטרים כדי לעצור את ההדבקה. מקפידים לשמור על הגבלות הסגר ואם יוצאים מהבית – לא יותר מ-1,000 מטרים. אין לשהות בבית של אדם אחר. עוטים מסכות בכל מקום, שומרים מרחק ויוצאים רק בהתאם לצרכים שהוגדרו בהנחיות. אם נדרשים לבידוד, מקפידים לעשות זאת כפי שצריך, גם אם זה אומר לשהות בבידוד משאר בני הבית על מנת לא להדביק את היקרים לנו. הולכים להיבדק בקופות החולים או במתחמי פיקוד העורף".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר