עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)
עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)

נבחר מנכ"ל חדש לעיריית חולון – סגן אלוף במילואים ארז ניסים

סגן אלוף (במיל') ארז ניסים, בעברו מנהל אגף התברואה וניהול הפסולת בעיריית תל אביב-יפו, נבחר להיות המנכ"ל החדש של העירייה; ראש העיר מוטי ששון: "אני בטוח שארז יתרום מניסיונו הרב למען תושבי חולון"

פורסם בתאריך: 26.1.21 13:54

סגן אלוף (במיל') ארז ניסים (53) נבחר בתור המנכ"ל החדש של עיריית חולון, זאת לאחר שמינויו, שהוצע על ידי ראש העיר, אושר לבסוף על ידי ועדת בכירים לאישור תנאי הסף של המועמד למנכ"ל, בהתאם להנחיות משרד הפנים.

בוועדה בראשותו של ראש העיר, מוטי ששון, שאישרה את מינויו של ניסים, היו חברים נציג מועצת העיר, זאב ניסים, נציג שר הפנים ומנכ"ל עיריית כפר סבא, איתי צחר, סגן ראש העיר חיים זברלו, היועצת המשפטית לעירייה עו"ד יונת דיין וכן מבקר העירייה בני יהונתן, ששימש כמשקיף חיצוני. כעת, נמסר מהעירייה כי ניסים ייכנס לתפקידו בקרוב.



בעברו שירת ניסים במגוון תפקידי פיקוד בכירים במשטרה הצבאית, כאשר בארבע השנים האחרונות הוא שימש כמנהל אגף התברואה וניהול הפסולת בעיריית תל אביב-יפו, ניהל תקציבים בסכומים של מאות מיליוני שקלים, היה ממונה על למעלה מאלף עובדים והוביל תהליכים ארגוניים במספר יחידות שרות נוספות מטעם העירייה.

כמו כן, בשנים 2017-2012 כיהן ניסים כמנהל אגף הפיקוח העירוני בעיריית חולון – תקופה בה לפי העירייה הוא זכה להערכה רבה מצד הממונים עליו, בזמן שהיה ממונה ואחראי על עשרות עובדים וביניהם על 3 צוותי שיטור משולב.


ארז ניסים - המנכל החדש של עיריית חולון (צילום: פרטי)

ארז ניסים – המנכל החדש של עיריית חולון (צילום: פרטי)


רקעו האקדמי של ניסים עשיר והוא מחזיק בתואר שני במינהל עסקים מטעם המכללה למינהל, תואר שני בלימודי צבא וביטחון מטעם האוניברסיטה העברית ותואר ראשון בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, הוא בוגר הכשרת דירקטורים ונושאי משרה בכירה מהאוניברסיטה הפתוחה ובוגר של קורסים מקצועיים נוספים.

ראש העיר, מוטי ששון, הגיב על אישור מינויו של ניסים ומסר כי "אני בטוח שארז ניסים יתרום מניסיונו הרב למען תושבי חולון וימשיך, יחד איתי, לפעול לשגשוגה ולהצלחתה של העיר. אני מאחל לו הצלחה רבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר