צילום: עיריית חולון

מסייעים לצוותי החירום: עיריית חולון תפעיל מסגרות חינוכיות עבור ילדי הצוותים הרפואיים

מינהל החינוך העירוני פתח במהלך ימי הסגר מסגרות חינוכיות עצמאיות עבור ילדי הצוותים הרפואיים שעובדים בקופות החולים ובבית החולים וולפסון, וכעת נמשכת פעילותן גם לאחר הסרתו

פורסם בתאריך: 9.2.21 07:51

מינהל החינוך העירוני פתח במהלך ימי הסגר שתי שמרטפיות עבור ילדיהם של עובדי הצוותים הרפואיים שעובדים בקופות החולים ובבית החולים וולפסון בעיר במהלך משבר הקורונה.

שתי השמרטפיות הוקמו בבתי הספר יחד ושער האריות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובהן דואג הצוות החינוכי גם לתוכנית חינוכית מותאמת גיל. למרות שהפעילות הייתה מתוכננת רק לימי הסגר, הודיע כעת מינהל החינוך העירוני כי פעילותן של שתי השמרטפיות תימשך בינתיים כסדרה.



צילום: עיריית חולון


השמרטפיות הייעודיות פועלות בימים ראשון עד חמישי, בשעות 07:00-16:00 והן כוללות מסגרות בקפסולות לילדים בני 12-3, כאשר בכל מסגרת משתתפים שמונה ילדים ושני  אנשי צוות – רכזת, סייעות ובני נוער מ"הנוער העובד והלומד" ומ"אחריי". מהעירייה נמסר כי "הילדים מגיעים בשמחה למסגרות ונהנים מפעילויות מגוונות חווייתיות ומעשירות, בשעה שהוריהם ממשיכים לעשות את עבודתם הרפואית החשובה והחיונית למען תושבי חולון, ללא הפרעה".

מחוץ למסגרת זו ולמרות ההקלה בהגבלות הסגר, שחלה בליל יום ראשון (7.2) האחרון, לפי שעה טרם נקבע מתי ישובו לפעול מוסדות החינוך ברחבי הארץ, זאת לאור נתוני התחלואה שעדיין ממשיכים להיות גבוהים חרף הסגר הממושך. יחד עם זאת, גם אם בסופו של דבר יוחלט על פתיחת מוסדות הלימוד בערים ירוקות וצהובות, לדבר לא תהיה חשיבות עבור חולון שעדיין מוגדרת עיר כתומה.


צילום: עיריית חולון



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר