תחלואת הקורונה וראש העיר, מוטי ששון (צילומים: diy13 / shutterstock.com, ראובן קפוצינסקי)

ראש העיר מוטי ששון: "במצב הנוכחי מסוכן לפתוח את מערכת החינוך"

ראש העיר, מוטי ששון, מספר בראיון ל"השקמה חולון" על תמיכתו בהקפאת החזרה ללימודים, כולל במתכונות מיוחדות כמו למשל למידה בקפסולות או במרחב הפתוח, ומוסר: "אני מאמין בלמידה בתוך מבנים ולא בקפסולות"

פורסם בתאריך: 15.2.21 07:35

התחלואה בחולון ממשיה להיות גבוהה גם השבוע, זאת לצד מה שנראה כהתמתנות במהלך הימים האחרונים. יחד עם זאת, צבע הרמזור של העיר עדיין כתום ונמצא צעדים רבים מעל הגבול הצהוב, שחזרה לתחומו תאפשר סוף סוף את פתיחת מערכת החינוך בהתאם להנחיות הממשלה.

ראש העיר מוטי ששון מספר בראיון ל"השקמה חולון" כי לצד הצער הרב שנגרם להורים ולתלמידים שנאלצים להישאר בבית גם בשלב זה, הוא רואה זאת כצעד הנכון בעת הזו.



"הבריאות קודמת לכל! התחלואה בחולון גבוהה ונמצאת בקו עלייה". אומר ששון ומוסיף, "מדי יום מתווספים למעלה ממאה חולים חדשים. במצב הנוכחי מסוכן לפתוח את מערכת החינוך שעלולה להעלות עוד יותר את התחלואה בעיר".

בשלב זה ששון אף דוחה את יישום של פתרונות יצירתיים ונקודתיים שאולי יוכלו לאפשר פתיחה מסוימת של חלק ממערכת החינוך- לרבות זו של הכיתות הנמוכות בבתי הספר היסודיים. לא מכבר דובר על למידה בחוץ ובקפסולות. יחד עם זאת, מוסר ששון כי לנוכח התחלואה הגבוהה בעיר, בשלב זה כל חלופה אינה עומדת על הפרק.

"כרגע הלימודים נמשכים מרחוק כי פשוט אין ברירה. צריך להימנע עד כמה שניתן ממפגשים ומהתקהלויות", אומר ששון ומוסיף: "אני מאמין בלמידה בתוך מבנים ולא בקפסולות. זה מגביר את הריכוז ואת הקשב וכך נמצאים באווירת למידה. אני בהחלט מברך על האפשרות לקיים מפגשי התאווררות בשטח הפתוח בקבוצות קטנות כי זה מחזק את התלמידים רגשית ומורלית. המפגש עם החברים חשוב".

האם יש לכל הפחות לאפשר את פתיחת החינוך של הגיל הרך?

"כפי שאמרתי תמיד, חולון תפעל בהתאם למתווה שיקבעו משרדי החינוך והבריאות".



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר