צילום: אורן שטרנברג

מבצע אכיפה של העירייה לתקנות הקורונה: נפקדו 650 בתי עסק ונרשמו עשרות דו"חות

המבצע החל על מנת להגביר את האחריות והמשמעת האישית של תושבי העיר ובעלי העסקים. האכיפה מתבצעת בכל רחבי העיר, שבעה ימים בשבוע במהלך כל שעות היממה

פורסם בתאריך: 16.2.21 08:08

כחלק מהמאבק העירוני בנגיף הקורונה, אגף הפיקוח והשיטור העירוני בעיריית חולון ממשיך לאכוף כל העת את הנחיות משרדי הממשלה למען שמירה על הבריאות של הציבור. בימים במהלך הימים האחרונים נמצאת התחלואה בחולון במגמת התייצבות, אך עדיין גבוהה. על מנת להגביר את המשמעת האישית והאחריות לנושא של התושבים ושל בעלי העסקים, החלה העירייה, בשיתוף השיטור העירוני, במבצע אכיפה בתוך שטחי העיר.

האכיפה מתבצעת בכל רחבי העיר, שבעה ימים בשבוע במשך כל שעות היממה, כאשר מדי פעם בפעם נערך מבצע אכיפה ממוקד בשכונה אחת או בכמה שכונות, שבהן התחלואה גבוהה במיוחד.



ניידת של שיטור עירוני בפעולה (צילום: השיטור העירוני)

במבצע ממוקד שהתקיים בשבוע שעבר בשכונות קריית שרת, קריית עבודה ותל גיבורים השתתפו שמונה צוותי שיטור ופיקוח, שאכפו עטיית מסכות במרחב הציבורי, בדגש על גינות ציבוריות גדולות. כמו כן, הושם דגש על מרכזים מסחריים, שבהם נבדקה העמידה בתנאי התו הסגול, דוגמת מתן שירות עם מסכה בבתי העסק שמותרים בפעילות והצבת שילוט מתאים בכניסה. כמו כן, נאכף נושא אי פתיחת בתי העסק שאינם מותרים בכך. במהלך המבצע נפקדו 650 בתי עסק ונרשמו עשרות דו"חות.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר