תיאטרון חולון לאחר השיפוץ. צילום: טל ניסים

חוזרים לשגרה: אחרי שנה של השבתה, התיאטרון העירוני ישוב לפעילות

תיאטרון חולון ישוב בחודש הקרוב לפעילות חלקית, נכון לכעת במתכונת מקוונת בלבד, ויעלה הצגות ומופעים במסגרת "פסטיבל אישה 2021" שיהיו זמינים לצפייה לקהל הרחב ללא תשלום בין התאריכים 8-13 במרץ

פורסם בתאריך: 22.2.21 10:20

לאחר שנה של השבתה שנבעה ממשבר הקורונה, העלייה המתמדת בתחלואה העירונית והארצית והסגרים הנשנים עליהם החליטה הממשלה בשנה החולפת, תיאטרון חולון חוזר לקיים פעילות על הבמות.

במהלך חודש מרץ, בו תחל פעילות התיאטרון בפועל, יעלה על הבמה "פסטיבל אישה 2021" , שיתקיים לפי שעה באופן מקוון. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 8-13 במרץ, וישתתפו בו בין היתר תיקי דיין, קרן מור, ג'וזי כץ, רונה קינן, גילה אלמגור, אודיה קורן, רבקה מיכאלי, לאורה ריבלין, יונה אליאן, שני קליין, שרה וינו אלעד והדר לוי, במגוון רחב של מופעים והצגות שיהיו זמינים לצפייה לקהל הרחב ללא תשלום.



לפני כשבועיים, בראיון ל"השקמה חולון" סיפר מנהל התיאטרון גיא תלם כי "אנחנו מחכים למשיח", והוסיף: "אני מעריך שפתיחה כלשהי תהיה סביב אפריל- מאי. אנחנו יודעים שנכון לעכשיו, אוכלוסיית הילדים לא מחוסנת, וגם לזה יש השלכות על עולם התרבות. אני לא מתבסס על שום דבר חוץ מאינטואיציה".

עוד הזהיר תלם כי אם התיאטרון לא ישוב לפעילות מלאה בקרוב, עתידו של המפעל כולו מוטל בספק. "אם המצב הנוכחי יימשך ללא סיוע, אנחנו עלולים להיסגר", מסר תלם לסיכום.



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר