קניון חולון המחודש ומנכ"ל קניון חולון, ירון ספיר (צילומים: טל סגל אדריכלות, יח"צ)

מנכ"ל קניון עזריאלי חולון ירון ספיר: "אני אופטימי, ההתחסנות מאוד עוזרת לסיים עם המגפה"

מנכ"ל קניון עזריאלי חולון נשאר אופטימי ובשיחה עם "השקמה חולון" הוא אומר כי לדעתו קצב ההתחסנות הגבוה יסייע לסיים את המגפה, ומזמין את האנשים להגיע לקניון שעובר שינויים ושיפוצים נרחבים

פורסם בתאריך: 8.3.21 07:55

מנכ"ל קניון עזריאלי חולון בשיחה עם "השקמה חולון" מספר כי הוא מאמין שקצב ההתחסנות הגבוה יסייע לסיים את המגפה ונשאר אופטימי. הוא מזמין את האנשים להגיע לבקר בקניון שעובר שינויים ושיפוצים נרחבים: "אנשים צריכים לדעת שהקניון הוא מקום מאוד בטוח והם מוזמנים. הקניון עבר שיפוץ והוא מאוד יפה, בקרוב ייפתח גם חדר הכושר וייפתחו מסעדות נוספות. כולם מוזמנים להגיע וליהנות".



ישנם קניונים שיצאו במספר הטבות למתחסנים, כמו למשל הקניון הגדול בפתח תקווה – זאת במטרה לעודד את קצב ההתחסנות בקרב התושבים. האם קיים משהו דומה גם בקניון חולון?
"אם יהיה, זה יהיה ברמה קבוצתית של קניוני עזריאלי. בשלב זה לא הוחלט על מהלך כזה".
הקניונים נאלצים להתמודד עכשיו עם הרבה הגבלות בכניסת הלקוחות. הכול בהתאם לתו הסגול- כיצד נערכתם לזה?
"לפני הסגר הזה בוצע פיילוט בקניונים – 15 קניונים בארץ שקבעו כללים מסוימים איך לפתוח קניונים וכמה אנשים להכניס וסדרנים שנוספו לטובת הסדר הציבורי בנושא הקורונה, הפיילוט הוכתר בהצלחה על ידי המדינה ואנחנו פועלים לפי הכללים ושומרים עליהם – זה עובד טוב ומצוין. יש לנו בכל קומה סדרן. בודקים את נושא החום בכניסה, מונעים התקהלויות, מקפידים על כמות האנשים, מקפידים על מסכות. יש לנו שיתוף פעולה מצוין עם הפיקוח העירוני של חולון שאם יש הפרה – מיד מפעילים אותם".
איך מסייעים לחנויות להתמודד עם הסגירות הממושכות?
"במהלך הסגרים לא גבו שכר דירה. אנחנו מאוד הקלנו בעניין הזה".
בתקופה האחרונה אנשים התרגלו לערוך את הקניות דרך האינטרנט. האם מרגישים במיעוט מבקרים? או שישנם יותר מבצעים והנחות במטרה להמריץ את הלקוחות להגיע?
"אין ירידה בכמות האנשים, להיפך. יש עלייה של 20-30 אחוז מאשר ימים רגילים. אנחנו מאוד שמחים. כי גם השוכרים מאוד נהנים מזה. בחלק מהחנויות יש מבצעים ובחלק אין".
האם אתה חושש מסגר נוסף?
"אנחנו צריכים לעבוד במסגרת החוק. ברור שסגר נוסף לא יעשה טוב לשוכרים אבל אני מאוד מקווה שזה לא יקרה. בסוף צריך לתת לשוכרים אוויר לנשימה. אם יוחלט על סגר, אנחנו נשמור עליו. לא נתנגד לחוק".
מה לימדה אותך תקופת הקורונה?
"אם אני מסתכל על הקניון הקהל מאוד ממושמע, הקהל צמא לבילוי שנקרא קניון והוא מתנהג בהתאם. אני חושב שזה מאוד מרשים ברמה הזאת ואנשים באמת בסדר. זה לימד אותי שכשיש לנו אחריות ולאנשים יש אחריות הם יודעים לממש אותה".
אתה נשמע אופטימי.
"אני מאוד אופטימי. נעשים מעשים נכונים, ההתחסנות עוזרת מאוד לסיים עם המגפה הזאת – וכן אני אופטימי.  אנשים צריכים לדעת שהקניון הוא מקום מאוד בטוח והם מוזמנים. הקניון עושה שינויים גדולים, נפתחה מסעדת "אושי אושי", יהיה חדר כושר בקרוב, הקניון עבר שיפוץ, הוא מאוד יפה וכולם מוזמנים ליהנות ממנו.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר