רינה בר אור. צילום: ציפורנית פז

על רקע יום האישה הבינלאומי: יושבת ראש חדשה מחולון לנשות בני ברית

רינה בר-אור, תושבת חולון, נבחרה על ידי ארגון בני ברית לשמש כיו"ר מועצת הנשים של הארגון. החברות בארגון מקיימות פעילויות ברחבי הארץ לטובת נשים, משתתפות בדיונים בכנסת ולוקחות חלק פעיל בארגוני נשים בישראל

פורסם בתאריך: 7.3.21 11:55

רינה בר-אור, תושבת העיר חולון מעל 60 שנה  היא פעילה חברתית שמתנדבת בחולון בפרויקטים שונים וחברה בארגון בני ברית כ-6 שנים.
לאחרונה, נבחרה ע"י ארגון בני ברית לשמש כיו"ר מועצת הנשים של הארגון.



ארגון בני ברית הוא ארגון יהודי חברתי נוסד בארה"ב בשנת 1843 ומטרתו הייתה לאחד את העם היהודי לדאוג לרווחתו, ללחום באנטישמיות וגזענות. הארגון  פועל בארץ בקבוצות/לשכות שמקיימות מפגשי חברים עם פעילות תרבותית, הרצאות, טיולים ועוד.
כמו כן, הוא יוזם פעילויות חברתיות למען הקהילה כמו תמיכה במלגות ללימודים, גיוס חברים לשיעורים פרטיים לתת הזדמנות שנייה, תמיכה באוכלוסיות מוחלשות ועוד.

בבני ברית ישראל נמצאות כ-1,200 נשים המחולקות לאזורי פעילות בהתאם למועצות האזוריות אליהן הן משתייכות ונוטלות חלק בפעילות ארגוני נשים בישראל, משתתפות בדיונים הקשורים לנשים בכנסת ישראל ומקיימות פעילויות לטובת נשים בכל רחבי הארץ. במהלך שש השנים שרינה בבני ברית היא  הקימה שתי לשכות נשים פעילות ואחת מהן היא קבוצה של נשים חולוניות שנקראת "חולית".

בתוכניותיה של רינה בר-אור, כיושבת הראש החדשה של נשות בני ברית, להביא את ארגון בני ברית לתודעת הקהל, לגייס את בנות ברית לבנות לשכות נשים בפריפריה, לעזור לנשים ונערות שנפלטו מבתים או מוסדות ולתמוך בהקמת דור המשך לארגון. זאת ע"י חידוש הפעילות של ארגון נוער לנוער תנועת הנוער של ארגון בני ברית שנסגרה בשנת 2005 וכיום פועל הארגון לחדש את פעילותה של עמותה זו בשיתוף מועצת הנשים.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר