צילום: דוברות בית החולים וולפסון
מרכז רפואי וולפסון צילום: דוברות בית החולים וולפסון

המרכז הרפואי וולפסון: לראשונה נפתחה מחלקת מחלימי קורונה

בשבוע שעבר נפתחה לראשונה מחלקת מחלימי קורונה במרכז הרפואי וולפסון בניהולה של ד"ר יסמין מאור, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים

פורסם בתאריך: 7.3.21 09:55

בשבוע שעבר נפתחה לראשונה מחלקת מחלימי קורונה במרכז הרפואי וולפסון. ד"ר יסמין מאור, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בוולפסון, הייתה מהראשונים להנחות את צוותי בית החולים כיצד לטפל בחולי הקורונה בפלזמה (בדם של מחלימים) והיום היא מנהלת את המרפאה החדשה.
"אנחנו לא מדברים על החודשים הראשונים, כי כל אדם שחלה – בקורונה או בכל מחלה קשה אחרת – זקוק לזמן התאוששות. אבל במקרה של הקורונה גילינו שגם מטופלים שלא היו במצב קשה מתקשים לשוב לשגרה. זה קורה גם אחרי שלושה חודשים – משך זמן שבו כבר היינו מצפים לראות התאוששות טובה יותר", היא מספרת.



במרפאה נתלו יצירות אומנות המציגות את הטבע החופשי. היצירות הושאלו לבית החולים על ידי יגאל אהובי במטרה לשמח את המחלימים מקורונה. מדובר ביצירותיו של האמן דרור דאום המציגות את בעלי החיים בטבע, חופשיים ושלווים. "כולנו תקווה שבקרוב מאוד ננצח את מגפת הקורונה ונחזור גם אנחנו לחיי החופש והשלווה שלנו. עד אז, נספוג אותם דרך היצירות הנפלאות הללו, שמשרות עלינו אופטימיות ומזכירות לנו כמה יפה העולם", כך נכתב בדף הפייסבוק של בית החולים.

צילום: דוברות בית החולים

אוסף יגאל אהובי לאמנות הוא אוסף יצירות אמנות של איש העסקים יגאל אהובי. זהו אוסף פלורליסטי שמאגד מגוון רחב של יצירות בסוגי מדיה שונים ונותן במה לאמנות בת זמננו מסוגים שונים. כיום כולל האוסף כ-1,150 עבודות אמנות, כמחציתן של אומניות ואומנים ישראלים והשאר של יוצרים מהעולם.

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר