יהורם גאון עם כוכבה קניסטר, יו"ר ועד עובדי משען
יהורם גאון עם כוכבה קניסטר, יו"ר ועד עובדי משען. צילום: יח"צ משען

אירועי 90 שנה לרשת: דיירי משען חולון בילו בהופעה של יהורם גאון

בית הדיור המוגן משען חולון היה הראשון שהוקם מבין בתי הדיור של הרשת. במסגרת חגיגות ה-90 יהורם גאון הופיע בפני הדיירים וריגש אותם כששר ממיטב להיטיו. מנכ"ל משען עמרי כהן: "שנת 2021 תהיה שנת התרבות ברשת"

פורסם בתאריך: 2.5.21 07:57

רשת משען מציינת בימים אלה את שנת ה-90 להיווסדה. בית הדיור המוגן משען חולון היה הראשון שהוקם מבין תשעת בתי הדיור של משען. במסגרת חגיגות ה-90, שנה זו הוכרזה כשנת התרבות במשען.
בשבוע שעבר (רביעי) במסגרת סבב התרבות השלישי במשען, הופיע יהורם גאון בפני דיירי משען חולון וריגש אותם כששר את מיטב להיטיו יחד עם הקהל שהצטרף אליו בשירה וריקודים. בני ה-90 התיישבו בשורה הראשונה והצטרפו אליו בשירי להקת גשר הירקון.




מנכ"ל משען, עמרי כהן, ציין כי מיד עם תום הסגר הראשון, ערכה משען סבב הופעות של ותיקי הזמר הישראלי. "נקטנו במהלך משולב במסגרתו דיירי משען נהנו מהופעות ותיקי הזמר והבידור הישראלי כמו טוביה צפיר, שלומית אהרון, רוחמה רז, עינת שרוף ועוד. כך גם הדיירים זכו באירועי תרבות וגם ותיקי הזמר זכו לעידוד וסיוע בימים בהם הם שבתו לחלוטין מהופעות", אמר כהן.
עם תום הסגר השני , העלתה רשת משען סדרה של ערבי תרבות עם השורה הראשונה של סופרי ישראל בהם יהושע סובול, דורית רביניאן, ישי שריד, אפרים סידון, אליס מילר, נועה ירון ועוד.
מנכ"ל משען הדגיש כי שנת 2021 תהיה שנת התרבות ברשת: "חיי החברה והתרבות הם אחד המרכיבים המרכזיים ביתרון של מגורים בבית דיור מוגן ואנחנו בהחלט מתכוונים להוסיף ולהעצים יתרון זה".

צילום סרטון: יח"צ משען


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר