מתוך עולמות שבורים – היא צומחת

אחרי שנים של עבודה בניכר, פזית אמרבי מחולון מביאה את הידע המקצועי לעיר

פורסם בתאריך: 20.6.21 20:45

"היא הגיעה אליי לטיפול בפיגמנטציה, לאחר שבחנתי זאת, אמרתי לה שאני לא מטפלת בזה ואני רוצה שהיא תלך לרופא עור, היא סיפרה לי שזה סרטן והגילוי המוקדם הציל לה את החיים". מספרת ל"השקמה חולון" פזית אמרמי, בעלת מכון קוסמטיקה "איסטיס" שבחולון.

שנים של עשיה, ניסיון והמון קשיים הביאו את פזית לאן שהגיעה, במהלך החיים היא חוותה קשיים רבים אשר אפילו גרמו לה לעזוב את הארץ ולעבור לארה"ב, שם היא עבדה במכון קוסמטיקה בלוס אנג'לס "עבדתי משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, את כל הניסיון שלי צברתי במהלך עבודתי שם, התנסתי בהמון טיפולים והכרתי טכנולוגיות חדשות בתחום, למרות ההצלחה שלי שם הגעגועים למשפחה היו חזקים ממני, לבסוף קיבלתי החלטה יחד עם בעלי וחזרנו לארץ" היא אומרת. 

שהגיעה לארץ פזית החלה ללמוד מגוון רחב של לימודים כגון : קוסמטיקה, טיפולי פנים, אסתטיקה רפואית ועוד. "הלימודים תמיד היו בראש שלי, אני אוהבת ללמוד , לחדש ולהעשיר את הידע שלי, לימודי האסתטיקה הרפואית הם סופר מעניינים, לומדים לפענח שם בדיקות דם ולהתאים טיפולים לאנשים שונים באוכלוסייה כגון סוכרתיים וכו'.
לפני זמן לא ארוך הגיעה אליי לקוחה שטענה בפניי שהיא רוצה טיפול לפיגמנטציה, לאחר בדיקה יסודית הבנתי שפיגמנטציה היא לא הבעיה פה, הסברתי לה שאני לא מטפלת בזה מבלי שהיא הולכת לבדוק אצל רופא עור, לאחר בדיקה היא גילתה שזה סרטן , המזל שהיא גילתה זאת מוקדם, הדבר הזה גרם לי להרגיש הכי טוב בעולם ולהבין שהלימודים זה הכוח שלנו, לא סתם אומרים ידע כח".

לאחר שנים רבות של ניסיון ועבודה קשה פתחה פזית את המכון שלה בחולון, אפשר למצוא בו מגוון רחב של טיפולים, טיפולי פנים מתקדמים, לייזר והסרות שיער, טיפולים בפיגמנטציה , באקנה ועוד. כמובן שבנוסף לטיפולים הללו פזית משתמשת במכשור איכותי וחדיש עבור הלקוחות, כיום הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מטיפולי הקוסמטיקה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר